Windows 7 release

Wieger

JS-TUNING
He,

Ik wil morgen een desktop computer halen, met windows 7 dus, voor grafisch ontwerpen; autocad/3dsmax/archicad/viz etc.

Ik twijfel tussen deze twee:

http://www.paradigit.nl/?pageid=189

Pagina 6: linksonder x1000
Pagina 7: rechtsonder acer m5810


Is dat wat voor t geld? Alternatieven?
eisen:
i7 -(860 of 920 processor?) (waarom geen i5?)
Veel ram
goede videokaart

hoor het graag

gr
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Is een Mac niet meer geschitk voor grafisch ontwerp?

Hier op school gebruiken ze op het grafisch design department alleen maar mac's.

Edit, dat is uiteraard geen desktop. :X
 
Mac valt af, heb al een groot scherm (dus wil dus geen extra dingen gaan halen), en ik heb voor mijn software het liefst windows.

DJ, heb het idee dat je bij apple voor 1000 euro een mooi ding krijgt, maar dat hij niet zo super krachtig is.
 
Autocad op een iMac zou ik sowieso niet doen...

Ik zou voor de Core i5 gaan met een 6gig DDR3 kitje ofzo ( Die CAD programma's zijn volges mij ook in 64-bit ).

En wat betreft de videokaart zou ik voor een ATI/AMD FireGL gaan of een Nvidia Quadro ( Weet niet hoe ze tegenwoordig heten :p ). Als je serieus gaat tekenen/3d modellen zou ik niet kiezen voor een normale gfx kaart.


Edit : En natuurlijk een 64-bit versie van Win7
 
Autocad op een iMac zou ik sowieso niet doen...

Ik zou voor de Core i5 gaan met een 6gig DDR3 kitje ofzo ( Die CAD programma's zijn volges mij ook in 64-bit ).

En wat betreft de videokaart zou ik voor een ATI/AMD FireGL gaan of een Nvidia Quadro ( Weet niet hoe ze tegenwoordig heten :p ). Als je serieus gaat tekenen/3d modellen zou ik niet kiezen voor een normale gfx kaart.


Edit : En natuurlijk een 64-bit versie van Win7

i5 heeft geen tripple channel eh, dus of 4GB of 8 ;)
 
Back
Top