Windows Vista

Voor de die-hard pc leute;

Ik heb een HP laptop , de HP Pavilion dv8288ea om exact te zijn.
Intel core duo t2400 , 1,83ghz.

Is dit nou zo een 64bit ding of niet? Er zit wel een vista compatible sticker op , maar dan weet ik welke versie ik moet halen. Aangezien ik moet investeren in mijn bedrijf :p

hmm.. heb volgensmij dezelfde laptop.. heb het hier ook al gevraagd maar kreeg niet echt een duidelijk antwoord.. iemand?
 
Tja... Vista, ik moet het nog maar zien. Uiteindelijk willen ze iedereen er op over hebben, maar ik heb zelf heel erg het gevoel dat de rek er een beetje uit is in de computermarkt. Op mijn werk gaan we er waarschijnlijk in de zomer of iig voor de herfst op overstappen. Inclusief een compleet nieuw notebook en thin client/desktoppark.

Eigenlijk belachelijk, als je erover nadenkt...

Mijn volgende computer wordt een Mac, aangezien ik de functionaliteiten die een pc heeft, ook prima kan op een Mac!
 
Toen ik Vista had, paar maanden terug, kon het niet. Ik kon sowieso geen goede ondersteuning downen voor mn videokaart.

Die beta versie was leuk voor internetten, meer niet. Moet zeggen dat Vista bij mij iig erg goed draait, geen echt grote bugs gehad verder.

Gisteren een soort training van een Microsoft kerel gehad over Vista en Office 2007, moet zeggen dat office echt stappen vooruit is gegaan al dacht ik eerst van niet. Vooral powerpoint, je hebt binnen 3 minuten een presentatie waar je in office 2003 een paar uur mee aan het kutten was. Het gaat zo makkelijk.

In Vista zitten ook onwijs veel toffe features, maar men moet daar denk ik echt nog mee bekend raken. Er is veel kritiek op Vista, maar vind dat echt grotendeels onterecht! Het enige nadeel is dat je echt een snelle pc nodig hebt, en dat hebben de meeste mensen niet. In ieder geval niet snel genoeg.
 
Ik heb geen problemen met Vista en gamen, draai er gewoon alles op wat ik ook op XP draaide... COD2, BF2, GTR2, CS1.6, TOCA3, COH etc etc

Op elke windows release loopt iedereen weer te zeiken, zelfde met XP 5 jaar terug, en toch switcht iedereen na een tijdje...

1 ding waar ik me echt aan erger is dat als je door de security laag heen moet windows het leuk vind mn scherm eerst zwart te maken van en dan een keer te laten knipperen, totaal onnodig en ik weet niet of het uit kan...
 
Last edited:
ik heb hem even getest @ 1.6duo 1gb ram ddr2
het werkt leuk en snel.
Maar hij is alleen mooier geworden.
soms is dat mooier zelf irri

nadeel tov xp vind dat die std iets van 450 mb geheugen gebruikt en xp iets van 250.
Ik zie nog geen reden om volledig op vista over te gaan.
 
Ik koop dus binnenkort een nieuwe laptop met een "vista upgrade"

ik neem aan dat dat gewoon een volledige versie is en dat ik dus helemaal opnieuw alles moet installeren?

even korte vraag tussendoor:
ik hebn u outlook 2003, en die heb ik backupped (pst file ofzo)
als ik nou naar outlook 2007 ga, leest hij dan die zelfde file en kan ik gewoon mn ouwe emails/agenda overnemen?
 
Ik heb een AMD64 3200+ met 1gb videokaart is een 128mb Sapphire ATI Readon. Ik zou in principe Vista op 64bit kunnen draaien dan toch??

Alleen de vraag is of die ook soepel gaat dan :p
 
Wat een gezeik over rip offs van Mac OS X

Lijkt me niet dat er nog veel "innovatiefs" aan een computerbesturingssysteem kan zitten, behalve verbeteringen van dingen die er al waren.

Microsoft had al een zoekfunctie, schaakbord etc.
 
Lancering Windows Vista en Microsoft Office 2007

Gisteren lanceerde Microsoft wereldwijd de langverwachte producten Microsoft Windows Vista en Microsoft Office 2007.

Naar verwachting kun je in april de thuisgebruik producten bij slim.nl aanschaffen, uiteraard ook met de bekende hoge Slim korting; wachten met aanschaffen is dus zinvol!

Voor alle studenten hier dus.... meld je aan, vista staat daar straks voor een paar tientjes denk ik :)

http://www.slimdirect.nl/index.html
 
Last edited:
Back
Top