Windows Vista

Iemand problemen gehad met windows live messenger,

Ik had het gister had het toen opgelost. Was beveiligd met zo'n DEP ding.
Heb hem toen werkend gekregen en net probeer ik er weer op te komen en zecht die windows messenger werkt niet meer en krijg je hetzelfde met die DEP. Alleen nou kan ik daar niks meer mee doen.

Iemand hier ook al last van ?
 
Ik heb nouwelijks problmen met MSN. Enkel dsat als ik iets zeg, dan staat er :

" Kon het bericht niet naar alle geadresserden versturen " :?

Vage sjit.

Weet iemand trouwens een site / lijst vn wat je precies wel / niet kan doen met Windows Home Basic tegenover Ultimate en de rest ?
 
Ik heb ook wat meer problemen met live messenger sinds ik vista heb.. Hij wil nog wel eens snel vast lopen etc. Had net trouwens even schijfopruiming gedaan 1,3 gb na 2 weken gebruik :eek:
 
Hoe kan je eigenlijk instellen dat de bovenkant van het scherm zal ik maar zeggen weer transparant wordt? Ik heb het toen via eigenschappen computer gedaan, advanced system settings, tabblad advanced, performance en toen "best appearance". Maar nu werkt dit niet meer :(
 
Last edited:
Hoe kan je eigenlijk instellen dat de bovenkant van het scherm zal ik maar zeggen weer transparant wordt? Ik heb het toen via eigenschappen computer gedaan, advanced system settings, tabblad advanced, performance en toen "best appearance". Maar nu werkt dit niet meer :(

Heb het dmv system restore weer kunnen herstellen, maar het schijnt dat meer mensen hier last van hadden :|
 
Hier geen probs met vista ultimate 64bit. Alles draait of is onlangs compatible gemaakt. En vind het als xp maar dan in een nieuw jasje. Gebruik avast virusscanner, gratis en 64bit.
 
Nero werkt prima, wel versie 7. Dreamweaver geen ervaring. Sommige programma's moet je wel opstarten met rechtermuis-klik en dan run as administrator. Dan gaat het zonder problemen.
 
Back
Top