Windows Vista

k heb hem ook maar besteld.. kwam gister een internet winkel tegen waar de home premium versie 98 euro ofzo was.. terweil je in de winkel al snel het dubbele betaald.:)
 
k heb hem ook maar besteld.. kwam gister een internet winkel tegen waar de home premium versie 98 euro ofzo was.. terweil je in de winkel al snel het dubbele betaald.:)

Weet waar je aan begint :p Ik zou iig de schijf niet formatteren, gewoon lekker xp erbij laten draaien :#

Met flash schijnen er wel problemen te zijn, aangezien deze van macromedia is. En de crack voor live for speed wil bij mij onder vista dus no way draaien, niet onder "run as administrator" en ook niet onder "compatibiliteit modus" x|

Edit: Hebben trouwens meer mensen het probleem dat als je die vensters 3d doet weergeven (windows toets + tab) dat je dan niet de msn vensters kan selecten?
 
Weet waar je aan begint :p Ik zou iig de schijf niet formatteren, gewoon lekker xp erbij laten draaien :#

Met flash schijnen er wel problemen te zijn, aangezien deze van macromedia is. En de crack voor live for speed wil bij mij onder vista dus no way draaien, niet onder "run as administrator" en ook niet onder "compatibiliteit modus" x|

Edit: Hebben trouwens meer mensen het probleem dat als je die vensters 3d doet weergeven (windows toets + tab) dat je dan niet de msn vensters kan selecten?

k zou niet weten waarom hij niet goed zou draaien, mijn laptop voldoet aan alle eisen, dus k verwacht dat hij het gewoon prima zal doen
 
k zou niet weten waarom hij niet goed zou draaien, mijn laptop voldoet aan alle eisen, dus k verwacht dat hij het gewoon prima zal doen

Daar doelde ik niet op, er zitten nog veel fouten in vind ik. En ik ben van mening dat als je nog windows xp goed draaiende hebt, je beter vista erbij kan installeren, ipv alleen vista te installeren :*
 
OEM versie is dat. Krijg je alleen als je ook een nieuwe PC erbij aanschaft ;)

ja klopt.. hun verkopen hem alleen zonder pc erbij:)

heb hem naast windows xp geinstaleerd.. zitten paar kleine foutjes in, geluidskaart is geen driver voor, en paar kleine dingetjes.. maar ziet er wel prachtig uit
 
vandaag voor mn pa nieuwe pc gehaald bij media markt, zat vista op.
tis wel wennen, maar als je het eenmaal beetje doorhebt 8)

ook office 2k7 ff gedownload, zelfde verhaal, het is gewoon wennen, maar als je er een dagje mee werkt is het super :~

ik zit nu te twijfelen om het ook op mn eigen pc te zetten, wat ik zoezio wil is dat:

alle Adobe proggies werken
en macromedia

klopt het btw dat er bij de nieuwe office 2k7 pro geen frontpage meer bijzit?
zat er namelijk niet bij, bij mij
 
klopt het btw dat er bij de nieuwe office 2k7 pro geen frontpage meer bijzit?
zat er namelijk niet bij, bij mij

Frontpage is officieel nooit onderdeel geweest van de pro licentie. Alleen bij een niet officieel gedownloade versie zit het er weleens bij.

Maar waarom zou je dat willen als je dreamweaver gebruikt?
 
Dreamweaver vond ik super :)
op mijn vista werkte mijn DW MX niet.
maar kan ook zijn dat ik eens over moet gaan op een nieuwe versie ;)
 
ik heb vandaag Vista op mn media markt pc gegooit, alles werkt goed en soepel, alleen geen geluid

keb al veel gegoogled en 300 drivers geprobeerd maar het lukt maar niet
geluid is on-board

dit zijn de specs:

moederbord: MSI MS-7091(medion OEM)

weet iemand een oplossing

kword helemaal para hier
 
ik heb vandaag Vista op mn media markt pc gegooit, alles werkt goed en soepel, alleen geen geluid

keb al veel gegoogled en 300 drivers geprobeerd maar het lukt maar niet
geluid is on-board

dit zijn de specs:

moederbord: MSI MS-7091(medion OEM)

weet iemand een oplossing

kword helemaal para hier

(rechter muisklik op die exe -> tab "compatibility" -> ff op "XP" zetten en dan runnen.

met de ori XP driver en het werkt 8)
 
mijn broer heeft sinds gisteren een nieuwe computer. met windows vista uiteraard.

echter 1 probleem heel de avond al aan het proberen daar internet op te krijgen.

ik zit te internetten via een Cable DSL Gateway Router 4-port switch.
die moet uiteraard gefonfigureerd worden op zijn computer. wanneer ik in IE alles volg zoals in de gebruiksaanwijzing en alles afgerond heb heb ik echter geen internet. Wanneer ik vista uitlaat zoeken wat er aan de hand is meld hij dat er niks fout is. Ik kreeg opeens wel een melding over DSN oid? daar was iets mis mee.

kan het zijn dat mijn router voor XP is? of dat XP+Vista @ 1 router niet loopt?
 
Wat een kut sofware zeg!

Mijn broer heeft net een nieuwe PC aangeschaft waar standaart vista op zit.
Nou beveiliggen kan, maar zo erg8P
De laptop was kapot, dus wat doe je dan je files veilig stellen.
Je stopt je harde schijf in dat apparaatje en daarna in de computer.
Istie zeker 10 min bezig met controleren en weet ik veel wat, doet die het nog niet:L
Dus even snel andere laptop opgehaald met XP, 2 seconden en ik heb alle bestanden!!

Kan je al die beveiligingen er niet gewoon afhalen?;)
Hij krijgt binnekort trouwens ook een nieuwe vista laptop dus dat wordt dan ook nog leuk:p
 
Gisteren vista 32 bit vervangen voor 64 bit versie en harddisks in Raid0 (stripe) gezet. Ding is niet normaal snel nu. De 64 bit versie is naar mijn mening goed uitgewerkt, zo zitten er 2 program files mappen in. In de 1 zet hij dus je 64bit software, en in de andere de 32 bit progs.
 
Back
Top