Wie heeft er geshopt @ Almelo?

Wout

Streng & rechtvaardig
Alhoewel de meeting natuurlijk super vet was viel het mij op dat ik weinig mensen met onderdelen zag lopen. Misschien ben ik scheel of legde mensen het snel in de oto, maar volgens mij hebben scootparts en die andere stand niet zoveel verkocht

Dus, wie heeft er geshopt @ almelo, en wat heb je dan gehaald :)

[edit]
Owja, ikzelf verliet de meeting met een MHR-Replica en een hebo clutch
[/edit]

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb een Motorkit achterspatbord gekocht, moest nog iets hebben voor over mijn achterwiel heen vandaar :)

En ja ik heb het snel veilig in de Jeep gezet ja..:)

Natuurlijk was er weer weinig voor Honda verkrijgbaar, dus heb ik maar een vage zilveren kickstarter gekocht en een Hebo verstelbare koppeling om uit te proberen, alleen mis ik een ring die erbij hoort.

Marcel van scootparts beweerde dat hij der niet bij hoorde, hij zat wel in een andere doos bij normale hebo kopeling. Mwa, kep hem al gemailed...

Greetzz DAW
1016971252-spul.jpg

bij twins hadden ze die hebo alu cillinders niet eens mee genomen! en bij scootparts stond die vent een beetje vaag te lullen, ja miischien komen ze nog vandaag, dan worden ze gebracht in een renault enzo...........beetje vaag, maar dan bestel ik hem wel op internet

Originally posted by DAW
Natuurlijk was er weer weinig voor Honda verkrijgbaar, dus heb ik maar een vage zilveren kickstarter gekocht en een Hebo verstelbare koppeling om uit te proberen, alleen mis ik een ring die erbij hoort.

Marcel van scootparts beweerde dat hij der niet bij hoorde, hij zat wel in een andere doos bij normale hebo kopeling. Mwa, kep hem al gemailed...

Greetzz DAW

Hey, die koppeling heb hier nu ook voor me liggen :) En razma had tegen mij ook gezegd dat er nog een ringetje oid tussen moet

Originally posted by DAW

Da's een kick van een booster. ;)

pia peug en honda en ws nog meer , weet ik zo ff niet , hebben allemaal die ring niet.

die ring is alleen voor dunne type veren zoals mina hor.

Originally posted by Nrg|XtReMe
khad ook hebo, ook geen ringetje gezien.. (pia)
Originally posted by X8R-LeNnY
pia peug en honda en ws nog meer , weet ik zo ff niet , hebben allemaal die ring niet. die ring is alleen voor dunne type veren zoals mina hor.

Ok, dan kan het wel kloppen geen ring, Pia, Honda, Peug zelfde koppelding.. Dan kan ik hem gewoon gebruiken, thanx. ;)

Greetzz DAW

Originally posted by AEROXL'VELD
tillotson carb. :W

WEET je aan begint... Het is mode die kartcarbu's ofzo maar ohwee wat zijn die dingen moeilijk af te stellen als je er geen verstand van hebt of geen hulp erbij hebt.

jeps, zeer kut afstellen, 1 fout KAN dodelijk zijn, je rijd al snel te arm, je denkt dat ie goed loopt, omdat ie dan super fel is, maar gewoon te kort krijgt, dus PAS OP!!!!

Maar als het eenmaal GOED loopt :D :D :D

Alfonso

Originally posted by -=PIN=-

WEET je aan begint... Het is mode die kartcarbu's ofzo maar ohwee wat zijn die dingen moeilijk af te stellen als je er geen verstand van hebt of geen hulp erbij hebt.

Back