Wie gaan er allemaal stemmen?

twistednrg said:
K stem Nieuw Rechts
Toch wel een zeer teleurstellende verkiezingsuitslag voor NR. Volgens mij omdat de huidige regering al een streng vreemdelingenbeleid had. Dit is niet het geval in Vlaanderen.

En daarbij, die promotiefilmpjes van Nieuw-Rechts op Nederland 2 trokken ook op niets.

Vlaams-nationale groet.
 
haagze sf2 said:
Hoezo MOET!?

je krijgt een oproepingskaart en die moet je bij het stemmen laten afstempelen als bewijs dat je bent geweest. je naam en paspoort wordt gecontroleerd en kom je niet opdagen krijg je een aardige boete thuis !
 
Razma said:
je krijgt een oproepingskaart en die moet je bij het stemmen laten afstempelen als bewijs dat je bent geweest. je naam en paspoort wordt gecontroleerd en kom je niet opdagen krijg je een aardige boete thuis !


wat een democratie zeg :S:S stomme belgen L: (no offence hoor inne :*)
 
Ik vind niet gaan stemmen en wel zeiken dat het allemaal maar zo slecht gaat helemaal nergens over gaan. Dan moet je ook gewoon niet zeuren imho.
 
ik denk dat de hoofdreden van niet stemmen is dat mensen gewoonweg niet weten op WIE ze moeten stemmen. Ook is het vertrouwen in de politiek sterk afgenomen zodat mensen niet eens meer zin hebben om te stemmen omdat het in hun opzicht toch weinig zin heeft..

En sommige mensen hebben gewoon geen tijd om te stemmen :)
 
Back
Top