Leuke dingen om te gaan doen met vriendin

@John B, was het niet te koud om te varen:?

Musical (tarzan), theater zoiets, daarna in een hotelletje overnachten volgende dag door de stad sjokken. Of weekendje naar centreparks in zuidduitsland waar je kan skien/snowboarden.
 
wat ik met me gf gedaan heb.

- uiteten + een cabaret voorstelling.
- dagje winterefteling (heel leuk)
- weekendje parijs / brussel
- winkelen in antwerpen
 
Ik ben afgelopen weekend naar Gent geweest. Leuke, mooie, oude stad, helaas weinig terrasjes. Brussel is ook goed inderdaad.

Ook aan te raden is buiten het hoogseizoen naar Texel, je moet wel naar de Koog. Goede keuze wat eten betreft, strandwandelen e.d.
 
Ben vorige jaar naar Palazzo geweest met me vriendin in A'dam.

Het is dus een 5-gangen etentje van een kok met 2 Michelin sterren.
Tussendoor worden er verschillende acts gedaan door verschillende comedians/artiesten uit het buitenland. Die comedians waren echt super, heb nooit zoveel gelachen op een avond. Ze zijn allemaal knetter gek :D

Kost wel wat (120 p.p.) maar ik vond het echt meer dan het geld waard.

http://www.palazzo.nl/

en je moet ruim van te voren reserveren!
 
Aankomend weekend naar Scheveningen met m'n GF. Zaterdagmiddag naar de musical Tarzan (voor de tweede keer samen met haar) en 's avonds overnachten in het vd. Valk hotel in Den Haag - Nootdorp. (Superaanbieding op weekendjeweg.nl, voor €90,- kamer met bubbelbad, douche, flatscreen tv etc.) Ik heb er zin in in ieder geval!!!

Verder regelmatig uit eten met mn vriendin, karten, bowlen, zwemmen, bios etc. de standaard dingen maar ook deze kun je extra speciaal maken, wees zelf creatief, dat waarderen ze over het algemeen zeer!
 
Back
Top