Leuke dingen om te gaan doen met vriendin

Dagje shoppen in antwerpen + eten daaro?

Dagje naar een thermen bij jou in de buurt + eten daaro? Zeker een arrangement inc massage en zooi is erg ontspannend :)

Fietsen op de veluwe (no shit :P) of weekendje weg naar germany, cheap via landall of weekendjeweg.
 
Sanadome in Nijmegen is ook altijd wel aardig... en wat meer in de buurt voor de meeste hier dan Thermea2000....

En voor degene die iets meer te besteden hebben, last minute naar Ibiza of Mallorca, is niet eens zo gek duur trouwens, en dan gewoon een weekendje, vanaf A'dam zit je daar in 2,5 uur... Lkkr stappen, lekker hotelletje erbij, beetje shoppen, misschien nog wel ff zwemme ofzo, altijd geslaagd, doe ik ook wel eens, ben je zo'n 400/500 euro kwijt met z'n tweeen voor een weekend ofzo, kan goedkoper, maar dan heb je wel een minder hotel....
 
Samen weekendje naar Disney land parijs.
erg leuk, al 2x gedaan met me vriendin en een maat en zijn vriendin samen.

je bent er vrij snel ( wij dan vanaf eindhoven :P )
 
Inderdaad, pretpark pakken, Efteling is imo. erg leuk :). En ik wil inderdaad ook zsm. een weekendje naar Parijs/ Antwerpen oid. lijkt me echt leuk. Bioscoop is voor door de weeks ook prima te doen, beter dan thuis zitten iig.
 
maatje van me is met zijn vriendin naar thearmen 2000 geweest en vond het zeer geslaagt.

ik ben zelf ook niet zo "creatief" met dingen doen met m'n vriendin dus vind het erg mooi topic
 
fotoshoot? icm etentje?

ik heb dat een aantal jaren geleden gedaan! moet zeggen dat mijn ex dat super leuk vond!
waren een hele middag bezig.. ze kreeg allemaal cremé'pjes , poedertjes weet ik veel wat op der gesmeerd! ik zat lekker peukies te roken en af en toe te glimlachen voor de foto!

daarna was ik weze bunkere bij 1 of andere mexicaan

koste me 200 pleuriess totaal
 
Luchtbalonvaart... doet het altijd erg goed. Daarna lekker ergens eten filmpje pakken en dan lekker in een hotel slapen :)


Ben met me vriendin naar Rome geweest voor 4 dagen.. beviel ook erg goed. Lekker gegeten en hele mooie dingen gezien.
Maastricht is ook leuk maar dat heb je na een dag wel gezien vond ik.
 
Gewoon een stad uitzoeken waar je nog nooit of 1x bent geweest in Nederland of België en dan een weekendje ofzo, pak je een hotel, beetje stad bezichtigen, lekker uiteten avondje stappen of bios en je hebt een super weekend achter de rug
 
deze week net 5 daagse trip naar brugge geboekt :)
romantisch oud en nieuw in bruggen vieren met me girl
savond lekker uit eten, stad in enzo. heb er zin in

EDIT: eig net wat hierboven word gezegt:P
 
ik ga vrijdag met mijn vriendin naar de villa van mijn ouders in de vlaamse ardennen, lekker uit gaan eten. Dan filmje kijken voor de openhaard in het bos. Zalig

citytrips naar venetie enz lijken me ook wel leuk
 
ik ga vrijdag met mijn vriendin naar de villa van mijn ouders in de vlaamse ardennen, lekker uit gaan eten. Dan filmje kijken voor de openhaard in het bos. Zalig

citytrips naar venetie enz lijken me ook wel leuk
Ga ik er nou te serieus op in? 8P

Affijn, ik vertrek morgen vroeg dus naar thermae2000, hoop dat het beetje bevalt, maar ik zal maandag wel posten of het bevallen is :)
 
hmmm , klinkt interessant.

Vorige week nog samen lekker wezen varen door de grachten van amsterdam. Kan ook erg leuk zijn als je een boot tot je beschukking hebt.

Volgende maand weekendje antwerpen met z'n 2en en dan naar de dierentuin daar en gewoon door de stad lopen.

Vorig jaar een exclusief all-in hotel geweest op Tenerife , mja kost ook wat :P

Het is belangrijk om je vriendin goed te kennen. Vanuit die kennis kan je creatieve dingen halen.

Wij kunnen ook lekker genieten en lol hebben van een middagje lopen in het bos.

Mijn advies dus , gebruik je kennis van elkaars inetresse en ga googlen oid :)
Dan kom je ook binnenlands leuke dingen tegen
 
Back
Top