Wie gaan er allemaal stemmen?

Advertisement - register to remove this

aerox-evo70 said:
welke partijen zijn er allemaal ? :X
CDA, PvdA, Nieuw-Rechts, VVD, D66, ... LPF?

De enige Nederlandse partijen die ik (Vlaming) uit het hoofd ken. Nederlanders, vul mij aan. :)
 
ik ga niet stemmen omdat ik op de lpf wil stemmen maar die winnen tog niet of ze nou wel of niet mijn stem krijgen dat maakt niets uit, het zal wel weer zo'n $$^^#%^# partij worden :X
 
Ik heb ook niet gestemt, wist geeneens dat het was? :eek: Nu heb ik pas net het briefje gekregen en ga echt niet meer heen. Zou ook echt niet weten welke partij ik zou moeten stemmen. Uit stemwijzer bleek dat ik op D66 zou moeten stemmen.
 
mhr_rox said:
ik ga niet stemmen omdat ik op de lpf wil stemmen maar die winnen tog niet of ze nou wel of niet mijn stem krijgen dat maakt niets uit, het zal wel weer zo'n $$^^#%^# partij worden :X

Als alle mensen nu eens zo denken dan die op lpf willen stemmen zo lukt het ook niet he. ;)

Maar ik heb net wel ff gestemt op D66 want dat was het beste volgens stemwijzer.nl
 
Arnie said:
Als alle mensen nu eens zo denken dan die op lpf willen stemmen zo lukt het ook niet he. ;)

Maar ik heb net wel ff gestemt op D66 want dat was het beste volgens stemwijzer.nl


ik ga niet stemmen... is toch een zootje in NL... ga me er niet in verdiepen..
 
Back
Top