Wie gaan er allemaal stemmen?

Ik had er niet echt tijd voor. Stonden wel een paar van die zieltjeswinners van de Pvda op het zuidplein, maar die zouden sowieso nooit mijn stem krijgen.

Ben dus niet geweest. Als het echt om Nederlands bestuur gaat wil ik wel gaan stemmen (D66 of VVD)
 
Ik heb PvdA gestemt, VVD zou ik nooit stemmen een beetje mensen van over de grens halen om voor minder te werken zodat het geld wat in Nederland wordt verdient allemaal de grens over gaat :|
 
ik heb op mijn neef gestemd (a brom)
in transparant europa
brengen schandalen binnen de politiek in de aandacht zodat er wat aan gedaan kan worden :)
kun je tenminste nog iets doen tegen de zooi in de politiek zodat ze niet ongestoord kunnen doen wat ze willen:)
 
-[inferno]- said:
i second that :|
sluit me er ook bij aan

Zolang ik niet het idee heb dat mijn stem telt neem ik die moeite ook niet.
Welke partij je ook neemt, de mooie praatjes die ze nu maken komen ze toch niet na.

Volgens stemwijzer kan ik t best CDA of LPF stemmen.. maar vertrouw geen v/d 2
 
Last edited:
Kijk, dat je geen zin heb om jezelf erin te verdiepen snap ik wel, maar ik vindt het een btje onzin om niet te gaan stemmen 'omdat het toch een rotzooi is in NL' ik bedoel omdat het juist een kans is om een andere draai te geven aan de politiek in NL, als je de politiek wilt veranderen om te zorgen dat de 'rotzooi een beetje opgeruimd wordt' zijn er een aantal dingen die je kan doen om te proberen het te veranderen. Één van die dingen is stemmen, ik mag nog niet stemmen dus hou ik me er ook niet zo bezig mjah dat is mijn mening.
 
ik heb ook niet gestemd.
Ik heb geen behoefte om de mensen die momenteel in het kabinet zitten aan te moedigen om nog meer stomiteiten in hun hoofd te halen of nog meer geld van je af te troggelen.

Ik heb gewoon het gevoel dat het geen zak uitmaakt op wie ik stem, ik stem mezelf toch tegen (denk daar maar over na)
 
Razma said:
ik moet verplicht zondag :(
dus eerst naar Zolder, daarna Antwerpen 'ff' heen en weer en dan weer Zolder :|
Hoezo MOET!?
mensen die mij persoonlijk kennen weten wel op wie ik gestemd heb...
 
Niek-H said:
ik ga niet stemmen... is toch een zootje in NL... ga me er niet in verdiepen..

vind dit nogal dom, net alsof nergens op stemen helpt. En dat het een zootje is, hetgeen een mening is, is niet enkel danken aan de overheid of de EU. Het grootste deel komt van andere invloeden. En als je het zo'n zootje vindt, ga dan stemmen met je twadt en stem op de partij, of de richting, die jouw het meest ligt! Zo moeilijk is het niet.
 
ace_ said:
ik heb ook niet gestemd.
Ik heb geen behoefte om de mensen die momenteel in het kabinet zitten aan te moedigen om nog meer stomiteiten in hun hoofd te halen of nog meer geld van je af te troggelen.

Ik heb gewoon het gevoel dat het geen zak uitmaakt op wie ik stem, ik stem mezelf toch tegen (denk daar maar over na)

Sorry, wat een crap zeg! De overheid probeert de juiste oplossingen te vinden in de problematiek. Het mes snijdt altijd aan 2 kanten, en er moet nou eenmaal gesneden worden, om het leven van alle burgers zo goed mogeijk te maken. Ze zijn heus niet hard aan het werk om jou het leven zuur te maken.

Bovendien staat dit los van de EU.......:)

lucht op, denk daar maar over na
 
Quote:
Originally Posted by Razma
ik moet verplicht zondag
dus eerst naar Zolder, daarna Antwerpen 'ff' heen en weer en dan weer Zolder


Vrij apart dat Belgie......Iedereen verplicht stemmen

Heb trouwens VVD gestemd omdat ik het zonde vond om mijn stem verloren te laten gaan...
Eigenlijk best krom die EU verkiezieningen,Waarom? Stel je voor:
Je stemt hier in Nederland op het CDA, die willen bijvoorbeeld een wet die vindt dat alle scooter max 60 mogen rijden in heel Europa...
Maar omdat het Europees is moeten ze ook samen werken met hun collegas in andere landen, neem bijvoorbeeld duitsland, Die zijn er fel op tegen en hebben een wet dat scooters maar 35 mogen...
Dan wint die wet van duitsland het want hun zijn met 10 keer zoveel mensen dan cda nederland

Dus dat vond ik aardig krom aan deze verkiezingen, je stemt omdat je achter bepaalde dingen staat, maar door de Europese samenwerking kun je ook opeens stemmen op iets waar je helemaal niet achter staat...
 
de resultaten in Vlaanderen

Vlaams Blok haalt 24,1% in Vlaanderen. CD&V/N-VA is de grootste partij met 26,2%. De regeringspartijen krijgen serieuze klappen.

Vlaanderen heeft dus rechts en conservatief gestemd.
 
Ik heb ook niet gestemt, wist niet waar de partijen voor stonden, en vond et eerlijk gezegt ook niet belangrijk genoeg om gaan uit te zoeken... Zat wel aan SP te denken

+ralf+ SP +ralf+
 
Back
Top