Welke scooter voor mij? ik heb hulp nodig!

angerb0y

Well-Known Member
Hallo beste leden van scooterforum!
Binnenkort wordt ik 16 en ik ga ervan uit dat ik mijn scooter examen haal.
Nou ik mag een scooter uitzoeken van mn opa ( Ja verwend he:p hehe).

Nou hoor ik allerlei dingen over allerlei scooters.
Mijn doel met mn scooter is om hem op te voeren tog ongeveer 75/80 maar niet al te hard dat hoeft van mij niet. ik wil graag een goede scooter die lekker zit en waar opvoeren niet te moeilijk is! de prijs maakt niet veel uit.
Het liefst wil ik dat hij er ook mooi uit ziet maar dat is niet heel erg noodzakelijk. Ik ga er gewoon mee rijden net als elke 16e jarige. beetje beesten, lekker rijden met vrienden enzo! maar ook wel eens wat langere afstanden.

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen! greets
 
Advertisement - register to remove this

nergens op, waarschijnlijk is het helemaal jou smaak niet, dus lekker niet doen
plus dat die dingen in sommige delen van het land gewild zijn bij een bepaald type mensen, dus worden sneller gestolen, lijkt mij
 
Ik vind een Aerox een hele mooie scooter. Ja, mensen zeggen het is minder afgewerkt dan andere scooters (bla bla bla...) valt heel erg mee. Ook zeggen mensen: Aerox is slecht want de kappen trillen los... dat ligt eraan hoe je ermee omgaat.. voorderest is een firefox mooi, runner... mja het moet je smaak maar zijn... sr 50 is ook heel mooi (geen di-tech). voorde rest een Ark... ik heb er niet veel mee, maar ja, het sleutelt lekker en rijd goed voor een prima prijs... mooie booskijkertjes opzetten en klaar je hebt een vette scoot! mooi uitlaatje eronder en je hebt wat jij wilt.. de keuze is aan jou!

greetz!
 
runner = super .
moetje wel mee leren sturen en tikkeltje aan de zware kant maar wel een hele mooie en degelijke scooter
goed blok ( piaggio is gewoon goed) en onderdelen volop verkrijgbaar

nadeel goed aan het slot hangen aangezien meer mensen ze willen
de mijnen is namelijk na 2 maanden al gestolen -_- those bastards
 
Hallo beste leden van scooterforum!
Binnenkort wordt ik 16 en ik ga ervan uit dat ik mijn scooter examen haal.
Nou ik mag een scooter uitzoeken van mn opa ( Ja verwend he:p hehe).

Nou hoor ik allerlei dingen over allerlei scooters.
Mijn doel met mn scooter is om hem op te voeren tog ongeveer 75/80 maar niet al te hard dat hoeft van mij niet. ik wil graag een goede scooter die lekker zit en waar opvoeren niet te moeilijk is! de prijs maakt niet veel uit.
Het liefst wil ik dat hij er ook mooi uit ziet maar dat is niet heel erg noodzakelijk. Ik ga er gewoon mee rijden net als elke 16e jarige. beetje beesten, lekker rijden met vrienden enzo! maar ook wel eens wat langere afstanden.

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen! greets



Ik zou voor un aerox gaan of un zip.
licht eraan of je met of zonder helm wilt.
Aan aerox valt veel te veranderen kan je naar jouw stijl maken.
ik zou zeggen succes met het uitzoeken van je scooter!
 
Ja, Een aerox maarja een piaggio Nrg is ook wel goed maarja je moet uit eindelijk toch zelf kiezen ik wou eerst een zip zag hem d8 van nee toch maar niet dus ben voor de jog-r gegaan


Succes!

Groeten
 
Bedankt Let the ideas roll!

Hey mensen zwaar bedankt voor jullie voorkeuren, ideeën enzovoort!
maar blijf vooral door discusseren des te wijzer wordt ik !!! ik ben in iedergeval echt aan het denken om een runner te nemen! Laturrrrrrr
 
Ik persoonlijk vind runners maar afschuwelijk maar goed.
Dat komt omdat tussen de benen bij een runner zit een ophooging, dat vind ik niet lekker zitten.
Een scooter moet bij het beenschild gewoon ruimte hebben.
Ik zelf vind de Firefoxjes, Phantoms, BWS Spy's(omdat ik er zelf een heb :p), Sommige Roxen, SR's,SPeedfights enzo.
Dat vind ik mooie scooters.
Meestal vind ik Aeroxen trouwens ook niet mooi.
Ik vind alleen die BCD achterkanten mooi en van de firefox en phantom's vind ik de voorkap mooi (die kleine lichtjes)
Spy's zien er ook niet gek uit.
Meeste vinden ze wel vrij lelijk maar je kan er wel wat van maken hoor.
En naja, SR's enzo zijn gewoon degelijk en goed.
En soms vind ik die Puch NRG's ook wel tof maar ik heb niet zoveel met piaggio (toch?)
 
Back
Top