Welke auto?

Originally posted by #CARMA#


en als je ook voor weinig jezelf hartstikke dood wilt rijden dan koop ook een kadett gsi ,wegligging is namelijk zeer slecht :S
en kadett 16v is ook nog steeds zeer traag :D,ik ben nu ook stilletjes aan opzoek naar een nieuwe oto nu was de planning om natuurlijk wel iets snellers te kopen als die 309 maarja vindt dat maar ffkes voor niet al te veel geld, toyota mr2 (mk2) is wel vet alleen wel stuk trager al die 309 kwam ik achter dus helaas :D(rewd) maybe crx vtec ?

Als je hem weg doet, contact me! :D (is tog een 16v he?)
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Mwaah 150 pk is toch best rap hoor...

En met een MI16 blok, dan rammelt zo'n 205 toch helemaal uit elkaar?

Beter een Corsa A met een 2.0liter 16v blok..:D

Valt best mee, rijden er veel mee rond.
Hier in Helmond woont iemand die is schijnbaar bezig met een 3.0 v6 blok van een 406 coupe in een 205 te hangen 8P
Krijgt hij wel nooit goedgekeurd maar goed :)
 
Woei die bak is wel gaaf...:D Trouwens over die crx vtec die na chippen van 160 naar 189pk gaat, dat is wel een chip voor circuitgevruik volgens mij dus vraag me niet hoelaang het dan nog meegaat...:rolleyes:

(dat bedrijf heeft ook turbos btw...:eek: )
 
ik wil niet irritant doen maar als je flink doorspaart voor een alfa 156 gta die rijd 250 en als je de chip begrensing er af haalt rijd ie 290 nos-je er bij en je kan vliegen 8P
 
Wat denken we van een Seat Ibiza Cupra?? Laat hem chiptunen voor 1900 (gulden) en je heb 200pk. (standaard heeft ie 155. Dat wil dan wel op die 800 kilo...
 
Originally posted by Zip-Sptje
ik wil niet irritant doen maar als je flink doorspaart voor een alfa 156 gta die rijd 250 en als je de chip begrensing er af haalt rijd ie 290 nos-je er bij en je kan vliegen 8P
ja joh je kan ook ff doorsparen voor een audi rs6, dan vlam je ook...

:|:|:|
 
Back
Top