Wat waren jou noobacties van vroeger?

Blijven doorijden (lees: weken doorrijden :|) als je scooter enorm rookt en stinkt. Dan nog als het witte rook is :rolleyes: en plots merken dat je scoot stilvalt. Dan ff kijken en opmerken dat je vloeistofreservoir leeg is. Plots besef je dan dat je een standaard cilinder hebt warmgereden...
 
Mijn noobacties van vanmiddag waren :
Circlipjes vergeten en net als je alles in elkaar heb zitten ze opeens zien liggen.
voorremkabel niet door spatboard doen , vervolgens als het hele zootje in elkaar zit erachter komen dat ik dat vergeten ben en alles weer uit elkaar gehaalt.
 
Cilinder de-monteren en weer monteren.. eerste keer overgens en die zuiger wou er maar niet in.. ik zo kijken ja gvd zitten van die ringetjes omheen... eraf met die troep en weggegooid.. gemonteerd en dan verbaasd kijken waarom dat kicken zo makkelijk gaat maar hij gaat maar niet aan :|
 
mijn ergste noobactie, ik stond naast een een vriend met std rox(ikzelf een sr viper) ik vraag waar die slangen voor zijn( bij slakkenhuis) ik snapte er niks van, Ik vroeg zo waar die heen gingen. Zei hij: naar de motor, had iets met opvoeren te maken!!!( dacht dat hij een dik getunede ontgrensde rox had). Achteraf nu ik iets minder n00b ben, lach ik er wel om
 
Carburateur afstellen zonder enig idee te hebben wat ik aan het doen was, gehoord dat je gewoon aan de schroefjes moest draaien, uiteindelijk was ik dus aan de schroefjes van de vlotterbak aan het draaien, en maar testrijden, weer een halve slag verdraaien, weer testrijden, en maar denken dattie steeds harder ging :|:|
 
* Kicken met contact uit
* Geen olie in tank, vastloper
* Geen clir-clippies, vastloper
* Te korte gaskabel waardoor mn schuif open stond en het raar vinden dat ie elke x verzoop..:D
*Kicken met mn cilinder eraf en mn zuiger er nog wel aan, zuiger kapot..
 
Blok Tussen het subframe proberen te hangen in je eentje en je vinger klem krijgen tussen blok en subframe resultaat: vinger gebroken ! :D

Met je bek onder de scooter hangen je vriendin die eraan komt en voor de gein even de scooter start terwijl er geen uitlaat op zit resultaat: Gescheurd trommelvlies en een bult op me harses

Ik die mijn scooter start maar vergeet dat volgas heeft en de scooter wegschiet over mijn vriendin heen resultaat: 3 Gekneusde Ribben en Gebroken vinger

Benzine slang van de carburateur aftrekken als je vacuum kapot is en alle benzine in je gezicht en net gemaakte wondjes krijgen 8)

Nieuwe Metra Kit SP gekocht Onder spannig eronder draaien binnen 3 dagen naar de klote daag 270 gulden.

Met een hamer proberen een oude krukas uit het blok te slaan, schiet de krukas eruit met die punt tegen me scheenbeen.

Blok wat van de werkbank af klettert doordat ik er met trui 8er blijf hangen resultaat Blok kapot

ff stoer een rondje spinnen in het gras maar had niet gezien dat die steen daar ook lag, scooter tegen een paal :D

Verder de kleine dingen in het scooterleven ook wel meegemaakt :P
 
@ Joop Timmer: Je moest eens weten :P
@Denn1s: Je Bent altijd welkom

Nou we het toch in de richting van scooters en vriendinnen hebben heb ik nog wel iets...gaat eigenlijk over een ergernis tijdens het sleutelen maar goed.

Ben ik lekker bezig met scoot... komt me vriendin eraan "moppie..ik heb pijn".
Ik: opflikkeren ! ben bezig je weet dat ik dat irritant vindt.
Zij: Maar mopje het doet echt pijn en het bloedt ook.
Ik: Ja ik kijk er strx wel naar.

Dus me vriendin loopt wel naar binnen komt na 5 min weer de schuur binnen zetten Mopje kijk even snel dan ?

Dus ik kijk zo heeft dat gekke mens een schaar in dr been zitten :eek:
 
Ik had gister n00bactie... Ik dacht dat ik sleutel in me buddy had laten liggen. Ik naar huis FIETSEN (3 km ofzo) en weer terug... bleken me sleutels in me helm te liggen 8P.
 
hahahhahahahahahaha, lig helemaal gevouwen hier. D8 dat ik erg was, maar jij dan.

Nog een noob ding dan maar

Vriend van me me varioring laten verwijderen, omdat ik zelf nog geen bout aan die scoot heb aangeraakt. Hij ring te pakken, ik rijden, ga harder, ik blij, dag laten, hoop geratel, is me oliepomptandwieltje naar de klote. Duurde 2 maanden voordat de dealer dat ding had, en koste me een rib uit het lijf8P
 
Back
Top