Wat waren jou noobacties van vroeger?

deem power! said:
zwaardere rollen ga je wel sneller,niet veel ma wel sneller,....


dit gaat over vroeger en over mensen die er wat van geleerd hebben....
dus niet over nu en mensen die nog moeten leren

;)
 
Heb ook eens wat voor gehad... Ik had me een laseruitlaatje gekocht. Maar ik kende niets van afstellen. Dus ik holde naar een vriend van me. Plaatsen die troep. Beginnen met afstellen, lukt dit niet zo goed Moest ik om 6 uur thuis zijn. Ik zei tegen mn maat, laten we die rommel ff trug origineel maken. Jah zuigerstop er uit, wilde we de bougie dr trug in draaien. Maar dit ging zo moeilijk... FF met bougiesleutel aantrekken :D hadden we heel de schreefdraad van de cilinderkop stuk gedaan :s zat metaal in men blok, heb m'n scooter binnen moeten en had voor 200€ kosten
FF n00bje uitgehangen
 
Ik had gister mn slimme actie. valt dat ook onder vroeger?
Kwam terug uit mn werk en wou even snel nieuwe rolletjes in mn vario leggen, en mn koppeling wat strakker zetten, nog voor het avond eten. (dus half uurtje de tijd).
Vario eraf, rolle vervangen. Koppeling eraf, strakker stellen. Heel miereneukerig met schuifmaat kijke oft recht is, allemaal pietje precies, goed.. klopt.. alles er weer terug in.

Koppeling terug, huis erop, moer vastgedraaid.
Vario erop, kickstart systeem erop (beetje priegele bij Morini ;))
Bougiestop eruit, bougie erin, dop erop... denk ik, mooi, klaar voor testrondje....

Ligt mn snaar nog op de grond 8P
 
och, dat heeft iedereen wel is.
Ik heb het gehad dat ik een sproeiertje ging vervangen, wat een gekloot is bij fox, en dat ik sproeiertje eruit heb gehaald, carbje weer dicht, gemonteerd, en maar niet starten. Ik kijken of die wel benz kreeg, dat kreeg die. Lag me goede sproeiertje nog voor me8P
 
paar nooB acties van mij;

-denken dat een NRX de beste pijp is die er is ..
-denken dat je Firefox AC is en vreemd kijken naar de waterpomp..
-denken dat je met zn 2en 90km/h egt rijd met je nrx
-met een starthulp een kwartier op je accu gaan staan en dan raak kijken als je accu rot gaat
-de verkeerde kant van de rotonde pakken en dan raar op kijken wat die politie motor achter je doet..
-je ma een rondje laten doen op je scooter en dan een stoeprandje ziet pakken(weg velg kapjes van je firefox)
-en een bekende noob actie je sleutel in je buddy gooien en dan vaag genoeg niet meer open krijgen..
 
hehe jah had ik ook keer....das gaar...moet je uitboren...en dan boortje m6 (als ik me niet vergis) of die iig door het gat van je carterkap past...en dan uitbore...dan is je schroefdraad weg...dan koop je helicoil (zo spreek je het uit ;)) en dan doe je die erin...en dan zit er nieuw schroefdraad in....:D easy :D

succes
 
carter aanpassen voor overrange. Oeps, te veel :P
scooter aankicken, vol gas staan draaien. damn maakt toeren maar gaat nie vooruit :? dan naast je kijken en de V-snaar zien liggen :+
kicken zonder contact aan etc. :P
 
bmxtreem said:
hehe jah had ik ook keer....das gaar...moet je uitboren...en dan boortje m6 (als ik me niet vergis) of die iig door het gat van je carterkap past...en dan uitbore...dan is je schroefdraad weg...dan koop je helicoil (zo spreek je het uit ;)) en dan doe je die erin...en dan zit er nieuw schroefdraad in....:D easy :D

succes
mja ikz at te denken aan schroefdraad te tappen, ik hoef niks uit te boren wnat boortje kank er zo uitdraaien, maar ik kan hem zeg maar niet vast draaien, kan gewoon uur draaien aan dat boutje en dan nog zit ie los

maar dat helicoil ofzo kan je dat erin spuiten en dan zit het vast?
 
1 een spiksplinter nieuwe zip kopen ma wel 25 en ik denken dat dat ding niet op te voeren viel

2 me zip inruilen voor sr2000

3 vlotterbakje los proberen te krijgen en vervolgens de schrioefjes te verneuken

4 laats nog met ze 2en op de pizza brommer

5 meedere malen achter overklappen met wheeli maken :D pizza brommer he nie me sr :p
 
Back
Top