Wat waren jou noobacties van vroeger?

njah, nog nie zow lang geleden....
nog niet zo lang een tnt stuur hebben en geen metertjes verder meer..en dan zonder telefoon, zonder geld in the middle of nowhere zonder benzine komen te staan :X
dan baal je......
 
Lg Tuning said:
Helykorrels < k' weet niet of ik het goed type ) erin laten zetten of nieuw schroefdraad laten tappen

Hebt zelfde probleem. Je kan er M8 in proberen te tappen, heb je gwn dikkere carterboutjes nodig (@praxis enzo te halen). Je kan ook op beunwijze je schroefies intapen met plakband waardoor ze dikker worden, die erin drukken en aandraaien. Zit ook goed vast, alleen moet je elke keer opnieuw doen als je ze loshaalt.
 
*fout @ dealer.. verkeerde omvang band erop gezet.. rij je blij weg en denk je dat dealer em opgevoerd heeft omdat je ineens een stuk harder gaat @ teller
*ook de standaart n00bdingen.. dus zuigerstop & contact & bougiekabel
* Denken dat gradenplaat @ vario de variobegrenzer is
* Denken dat je met terugloop uitlaat meteen 110 ging ofzo :P

Mjah dat is ondertusse al weer 1,5jr gelede.. tja de tijd leert ;)
 
Ook een leuke:

Bestel je een nieuwe DR70 en denk je dat je zuigerveren er niet bij zitten.. Ga je naar de dealer zonder zuiger, en krijg je de verkeerde zuigeveren mee.. En breekt er 1tje bij t verwijderen van de zuigerveren 8P!

Vervolgens ga je weer naar de dealer toe met zuiger en cilinder, en pakt hij zo ff de zuigerveren uit de cilinder..(zaten er dus wel bij) Sta je daar van 8P8P....
 
Toen ik net een bromfiets had: Na het starten direct het gas in één keer totaal opendraaien. Resultaat: Ik op straat (na achteroverslaan), en de brommer in z'n eentje nog een aantal meters verder... |(

Bij de Puch van een klasgenote, nadat ze had gezegd dat haar uitlaat erg heet was: Zeggen "Zal toch best meevallen?", en vervolgens mijn hand er vlak opleggen. Resultaat: Instant BBQ-geurtje en een hand vol blaren. :X
 
Frankie said:
Toen ik net een bromfiets had: Na het starten direct het gas in één keer totaal opendraaien. Resultaat: Ik op straat (na achteroverslaan), en de brommer in z'n eentje nog een aantal meters verder... |(
Daarom moet je ook leren rijden met een std 50cc :P
 
in mijn noobjaren wou ik me vario ring verwijderen...alleen had geen goeie gereedschap ervoor(halfpoelie plaatje, zuigerstop kende ik allemaal nog niet)
had ik me kapje van de ontsteking los gedraaid en toen had ik een waterpomptang op me buisje van de koelvloeistof gezet en in een stukje open gedeelte van et vliegwiel van de ontsteking.
toen aan de andere kant draaien met een sleutel en ineens knap overal koelvloeistof op de vloer.
starten wou ook niet meer want volgends de dealer had ik me ontsteking naar de donder geholpen.
dit geintje heeft me 260 euro gekost.:( weet nu wel beter hoe et moet :D
 
Krukas vervangen alles er terug op alles in elkaar en hij bleef maar uitvallen snapte er niks alles weer uit elkaar alles weer SUPER netjes in elkaar en na 2 weken irritatie/fietsen erachter komen dat de benzine te vet was :P maarja iedereen heeft wel ooit noobacties
 
mijn nOOB acties

-zuigerstop gebruiken
-waterpomp met een boutje vast (gevolg bekend)
-overmaat zuiger monteren met stnd zuigerveren.
-contineu vol gas rijden om een vriend bij te houden terwijl je weet dat ie veels te arm staat((vastloper)
 
Chyston said:
Daarom moet je ook leren rijden met een std 50cc :P

Och... Hij liep 1 op 6, trok sneller op dan menig sportwagen, maakte het lawaai van een eskader straaljagers, en kon bij het starten het hele achterpad in een rookgordijn leggen. Perfect lesbrommertje toch? :rolleyes:
 
mijn eerste noob actie was ik kreeg mijn eerste tomos toen wou ik hem proberen te starten zonder zuiger veren ik had al een idee van dat er iets nie klopt geen compressie :s
 
mijn ervaring, denkek da veel mense het miss al voorgehad hebbe

vaiorolle is nakijke cv
v-snaar er terug op wille zette tering karwei
vario stukke terug erop , carter er terug erop.
effe kicke me contact af om v-snaar weer op spanning te brengen
komt ma binnen wat ben je aan het doen
ah niks ma hij start niet meer
ik en vriend aan het lache
draai contact om en wil niet starte




wat blijkt bougie lag naast me :'( :'( :'(
 
Stoer willen doen op school, bij C4rN 8erop, scooter valt uit op stoplicht. Kick, kick, kick, kick, kick, Hey c4rn..moet je dat benzinespoor zien achter ons, kick, kick, kick.....
 
nieuwe bougie halen op me fietsje, en thuis erachter kome dat bougiedop er niet oppase, helemaal boos en geergerd terug en vertellen dat hij me de verkeerde bougie had gegeven. en toen draaide ie doodleuk dat hulsje helemaal bovenop eraf... stond ik ook te kijken :D...

en kicken met contact uit en maar niet snappen waarom ie het niet dee...

scooter volledig op slot gedaan en dan sleutels in buddy flikkeren :|

niet weten hoe vario los te halen: schroevedraaier tussen koelvinnen van halve poulie en dan tegenhouden....paar van die vinnen naar de klote geholpen :P
 
Spoelen gesloopt met losmaken vario: schroevedraaier tussen vliegwiel door....terwijl je maat een vliegwielstop heb liggen.....

Slot om achterwiel, scoot op bokstandaard en gas geven: slot lkkr vast gedraaid......

Wheelie willen maken en naar de zijkant knallen, omdat ie toch iets sneller optrok dan je had verwacht, in het fietsenhok op school.....

Scoot wilde niet starten: bougiedop zat los en maar niet weten wat er aan de hand is.....

Nog ff nadenken, zodra ik meer weet post ik het wel
 
Back
Top