Wat waren jou noobacties van vroeger?

Dernet nog goede n00b actie 8)

Ff kijken welke bout nou goed past @ membraan gaten , hm ja deze past wel.... OEPS

Zo et carter in 8) Lag die daar te ronken onder de as :D

Half uurtje gevist met soldeer tin , toch eruit gekregen 8)
 
ow dat is wel een 5jaar geleden dat ik me eerste noob actie deed

met de scooter op de orginelen standaart staan en met vol gas wippen van voor naar achter en................... toen kwam de achter wiel op de grond vloog met een rot gang door de lucht
en crashte op een bankje die een meter verder op stond wonder baarlijk was aleen de puntje van me typhoon kapot

oja en daar na met ducktape rondrijden en hopen dat het niet opvalt
hahahah dat waren nog eens leuken tijden
 
n00b actie van mij,

Ik wou op een puch van een vriend van mij rijden ,, dus ik zit ff op het achter rekje om hem ervan af tegooie,, omdat ik erop wou,, alleen hou ik mijn been tegen de uitlaat die ERG heet was :X tssss,, brand blare voor leven!
 
RemcoV said:
Dernet nog goede n00b actie 8)

Ff kijken welke bout nou goed past @ membraan gaten , hm ja deze past wel.... OEPS

Zo et carter in 8) Lag die daar te ronken onder de as :D

Half uurtje gevist met soldeer tin , toch eruit gekregen 8)

Een tip voor de volgende keer:
Steek een schroevendraaier in je membraamgat en doe een magneetje tegen de schroevendraaier, til je em er zo uit. Moet je natuurlijk geen alu boutje hebben, hoewel het gewoon dom is om alu boutjes te gebruiken. Die dingen zijn gewoon gemaakt om af te knappen :X
 
BigW said:
Een tip voor de volgende keer:
Steek een schroevendraaier in je membraamgat en doe een magneetje tegen de schroevendraaier, til je em er zo uit. Moet je natuurlijk geen alu boutje hebben, hoewel het gewoon dom is om alu boutjes te gebruiken. Die dingen zijn gewoon gemaakt om af te knappen :X
je hebt ook schroevendraaiers waar een magneet aan zit aan het uiteinde... (die heb ik)

Is een meter lang ofzo (kan je dus uitschuiven) en kan je kopen bij elke bouwmarkt voor 2,50.... Ideaal voor dat soort dingen....
 
owja k heb er no eentje \

in de dagen van noob zijn komt er een gast met een ntt
zag er super vet uit wit met gif groen

maar die ntt had een raar ding bij de carb(een zwart kasje met led lampjes) dus ik vraag aan die gast wat is dat hij zegt dat is een turbo zegt hij

en jesus ik geloofde hem ook nog gvd wat was ik toch een nooB
zegt hij heel stoer en overtuigt
 
ik heb ze zelf nog nie echt gehad maar vandaag kwam klasgenoot langs want hij wou z'n prop uit de uitlaat nou ik zo is goed. Ik andere sproeier erin zetten vraagd hij zo zal ik de prop er alfast uihalen ik is goed. Hij naar de andere schuur ik hoor in 1 keer een flex en denk wat doet die gek nou even latter komt hij weer terug ik heb hem eruit roep die en gooit iets naar me toe. Nou uhm dat is niet de prop dat is de flens kon ik die er weer op lassen wou niet goed maar wel gelukt :P . Maar toen dat alemaal klaar was gebeurde het ergste hij naast de scooter staan met aleen zij stander hup dat ding aan trappen. nou niks aan de hand hij geeft beetje gas en dat ding is zo vel dus hij hangt er naast met z'n poot op het gas. Boven over de border heen 2 stuks en tegen de muur tot stilstand kommen. Schade viel mee 2 krasjes en verder niks maar hele broek kapot en een schram van 2 bij 10 cm. Nou dat was me het dagje wel maar ik laar hem nooit op mijn scooter rijden.
 
Een ijscrême gaan eten en dan terug naar je scooter gaan en zien dat je helm nog op het stuur hangt en sleutels nog in het contact zitten :p. Al een geluk dat hij maar in een steegje stond :)
 
vriend van me, scoot kapte ermee, hij d8 fuck it, rustig aan ging ie echt van alles vervangen, maar ding starte maar niet na half jaar zegt ze schoonpa, misschien is benzine wel op :rolleyes: hij kijke :X
 
carb gehaald bij dealer-21mm dellorto-want 17 ofzo was niet snel genoeg haha kunsstof ring eraf gehaald blabla wou ie toch voor geen meter lopen allerlei sproeiers geprobeerd allemaal kut
kom bij dealer om te klagen kutding dit kutding dat had ik m er verkeerd om opgezet......... |( maar wel lope
 
speed_zipsp said:
n00b actie van mij,

Ik wou op een puch van een vriend van mij rijden ,, dus ik zit ff op het achter rekje om hem ervan af tegooie,, omdat ik erop wou,, alleen hou ik mijn been tegen de uitlaat die ERG heet was :X tssss,, brand blare voor leven!
Ken ik, en dan bij een brommer waar al 50 km mee gereden was aan 1 stuk door 8P
 
en denke dat je met de nagellijm +ralf+ v je ma alles kan fixe hihi dat je ej gasnaald ermee vastlijmt omdat je t ringetje kwijt ben
en dat je die knaak voor een koppakking niet heb maar wel nog een beetje curil kan er toch ook tussen? tuurlijk..!
 
hehe Jules_w88 was zijn gasnaald aan het vervangen.. toen kickte ik een keer op de kickstart ( ik had niet gezien dat die op het contact stond ).

Toen WHOOEEHIING ging de scooter VOLGAS naar de andere kant van de garage, ik heb nog nooit een scooter zo snel zien weg trekken :eek:

Het was bijna mis gegaan want paar seconden daarvoor zaten kameraden precies op de plek waar de scooter heen vloog, ze gingen net naar buiten om een peuk te roken.
 
carb zat wel in het spruit, benzine slang etc was allemaal wel aangesloten.. alleen de gasschuif was er uit.. dus daarom ging die er ook volgas van door
 
Back
Top