Wat waren jou noobacties van vroeger?

I-$wiSs said:
vriend van me, scoot kapte ermee, hij d8 fuck it, rustig aan ging ie echt van alles vervangen, maar ding starte maar niet na half jaar zegt ze schoonpa, misschien is benzine wel op :rolleyes: hij kijke :X

BRUUT! ;) :P:P *LOL*
 
puch-racer said:
carb zat wel in het spruit, benzine slang etc was allemaal wel aangesloten.. alleen de gasschuif was er uit.. dus daarom ging die er ook volgas van door


oja toen kwamen de powerrangers eraan en een traumahelicopter
 
whehe mooie acties hier :D herken echt teveel, weet dat ik noob was/ben maar dak zoveel fout had gedaan:P

-kicken zonder bougie dop

-bier halen in budy gooien, buddy dicht, aankomen bij vrienden, contact omdraaien en sleutel af laten breken, zie jij maareens lekker een biertje te pakken:P met een afgebroken sleutel en een buddy die op slot zit.

-scooter schuin houden aan handvat en dan schiet het handvat eraf, scooter op de grond:P

-variomoer niet vastdraaien en na 10 meter een tering herrie te horen:P alles eraf geschoten:P

-vriend van me maakt wheelie langs ut kanaal, maar ging niet echt goed kzie em in een keer neit meer achter me rijden, ik omkeren zie em niet roept hij me 5 meter achter me vandaan vanuit het riet:P heb me echt kapot gelachen toen.
Verfrissend :D
 
Achterop n vriend bij zn vision zitten, en met 50 over n bruggetje. Vervolgens grasmaaier gespeeld in het grasveld na de bocht vlak achter het bruggetje :)

Kijken of bougie vonkt door hem op frame te houden, vlak na je benzine op je frame hebt gemorst :$ (afrader :W)
 
half uur met tegenwind naar de winkel fietsen om een 17mm carb kopen. thuis komen en dan zien dat het spruitstuk natuurlijk niet past.. weer terug naar de winkel in diezelfde pokke wind om een ander spruitstuk te kopen.
afijn weer thuis komen spruitstuk monteren de carb. erop en dan zien dat de toevoerslangetjes te kort zijn :|

dan voel je je echt genaaid...
 
- ff gaan tanken bij een benzinepomp, naar binnen gaan om te betalen en als je dan weer terug bij je scooter bent kom je erachter dat je je sleutel in je buddy hebt laten zitten :D dus ik alles geprobeerd om die buddy open te krijgen.. bij die pomphouder nog een schroevendraaier en tang gevraagd :) proberen met mn handen er tussen te komen enzo.. lukte allemaal niet. Toen wou ik dus mn telefoon pakken om mn pa te bellen, kom je er achter dat je sleutel dus gewoon in je broekzak zit :D

- Met een schakelbrommer die ik daarna heb gehad van school wegrijden, toen dat ding begon te stotteren en uiteindelijk uitviel. Dus ik naar de brommerboer nieuwe bougie enzo gehaald, en nog deed hij het niet. Dus ik maar naar huis lopen met dat ding, en er thuis gewoon achter komen dat je benzinekraan dicht zit :D

- En ook ik was er heilig van overtuigd dat je met zwaardere rolletjes harder ging, en met lichtere rolletjes sneller optrok :D

- Of een bougiedop erop proberen te doen, terwijl een vriend van me dat ding probeerde aan te kicken :D
 
Ben nog vollop bezig *D
2 x in 2 weken benzine op als je naar school gaat, toeval was ook nog dat het de 2e keer precies op dezelfde plek was, alleen aan de overkant van de weg 8P
 
Beta-Wijchen said:
Ben nog vollop bezig *D
2 x in 2 weken benzine op als je naar school gaat, toeval was ook nog dat het de 2e keer precies op dezelfde plek was, alleen aan de overkant van de weg 8P

dan weet je nu hoever je kan rijden met een tank :P
 
stationair afstellen met 1 hand je schroevendraaier vast houden, met je andere hand, steeds beetje gas bij geven. Totdat je iets te veel gaf, KLOEINK scooter vliegt ergens achter de garage in, en jij staat daar met je schroefen draaier 8P
 
Kep mn scoot amderhalf jaar stil laten staan omdat hij niet op toeren kwam...hij reed niet harder dan 5km uur..ik alles gedaan van onsteking tot carb en koppeling. Na een half jaar te hebben gezocht heb ik het ding maar in de garage laten staan en nix meer aan gedaan. Toen zag ik een jaar later het ding weer in de garage staan en d8 laat ik voor de lol een wat benzine halen en kijke of ie miss nu wel aan gaat. Nja ik benzine enzo gehaald en kicken > nix daar. Kdenk...khaal de uitlaat er eens af kijke wat ie dan doet RESULTAAT:uitlaat zat gewoon anderhalf jaar verstopt en kep paar 100euro eraan uitgegeven haha:W
 
Big-Jay said:
- ff gaan tanken bij een benzinepomp, naar binnen gaan om te betalen en als je dan weer terug bij je scooter bent kom je erachter dat je je sleutel in je buddy hebt laten zitten :D dus ik alles geprobeerd om die buddy open te krijgen.. bij die pomphouder nog een schroevendraaier en tang gevraagd :) proberen met mn handen er tussen te komen enzo.. lukte allemaal niet. Toen wou ik dus mn telefoon pakken om mn pa te bellen, kom je er achter dat je sleutel dus gewoon in je broekzak zit :D

alsk mun sleutel toen in de buddy had laten liggen, hadk me echt geen zorgen gemaakt.
bij aerox is dat namelijk super simpel om los te halen:)
 
Andatura said:
Kben nog altijd een n0ob 8P

Anders ik wel :|
gister was het zulk lkkr weer dus ik denk ik ga me Sp ff strippen , toen kwam ik bij me voorvelgje en die heeft 5 bouten...
ik draai ze stuk voor stuk eruit behalve de laatste nartuurlijk weer :rolleyes:
had ik die bout helemaal kapot gedraaid omdat me ratel de andere kant op stond :|:|
toen kwam me pa erachter nadat ik stond te vloeken, en toen zag die dat ik me ratel niet goed had gezet :X:X whehehe lkkr :L
maar ach.. "kleine dingen houdt je toch"
 
Paar uurtjes nadat je je brommer heb laten repareren kom je buiten van Café en je bromemr start niet meer, uit onmacht een goed schopje op gegeven, denken dat hij weer stuk is,...

Conclusie: benzine was gewoon op :d
 
BigW said:
Een tip voor de volgende keer:
Steek een schroevendraaier in je membraamgat en doe een magneetje tegen de schroevendraaier, til je em er zo uit. Moet je natuurlijk geen alu boutje hebben, hoewel het gewoon dom is om alu boutjes te gebruiken. Die dingen zijn gewoon gemaakt om af te knappen :X


inox kan ook en dan lukt u toverturkie ook niet


ik vroeg me af waarom mina vert geen lc kon zijn:s:p:p
 
een uurtje geleden proberen wheelie te maken op pizza brommer :rolleyes: en dan vol met je box op straat komen en 2 keer zo hard weer voorover klappen, maar nog wel stoer blijven kijken natuurlijk *D
 
Back
Top