Wat waren jou noobacties van vroeger?

Ik ken ook wel een paar jongens die harder als 140 digitaal hebben gereden hoor, jij praat ook onzin als je zegt dat het bij 120 ophoudt. Met standaard vertanding misschien, dan is dat echt de limit.
 
waar zit die verrekte bougie nouhou?!

mhr70 erop gooien, liep constant vast (honen, vast enz)

heb je een grotere sproeier erin gegooid?
-?
heb je afgesteld?
-wtf? afstellen?
 
Jaja...;)


Ik had deze zomer iets zeer fraais.

Ik mn cilinder erop gezet , en ook gelijk mn overrange.
Dus ik wil kicken en mn kickstart wilt niet naar beneden..
ik carterkap eraf halen mjah niks te zien dus.
Dus ik paar minuten nadenken en kwam er toen maar achter dat ik nog een zuigerstop in mn cilinder had zitten...

:rolleyes:
 
Scoot valt uit, eerst schelden, dan er van overtuigd zijn dat benzinekraantje toch echt open staat, kraantje 'dicht' draaien, beetje prutsen, starten en ja doet het.. kraantje weer 'open' zetten en ding valt even later weer uit. En dan na zo'n 10 minuten denken er achter komen dat het kraantje toch dicht was ipv open en vice versa :D
 
Een mooie winterjas hebben met ERG veel zakken, en steeds je sleutels in een andere zak stoppen :|

Altijd feest dus als je buiten in de kou je jas zit te doorzoeken :D:W
 
me eerste cilinder verwisseld..
t was een 70cc op me MT en je dan afvragen waarom ie maar 50 gaat..
die avond de cilinder eraf halen en ontdekken dat je de zuiger er verkeerd om heb op gedaan.
:bloos:
 
ik ff nieuwe slootjes in een typhoon zetten want de key was afgebroken

ik dus nieuwe slot in het contactslot kon ik m gewoon ronddraaien zonder weerstand ik denk je zal m wel verkeerd erin gezeten hebben

dus ik trekker slot eruit gerost

nieuwe slotenset alweer et zelfde

ik was vergeten dat ik et elek gedeelte van et start slot ff eraf had gehaald om die jongen wel nog te kunnen laten rijden
 
t "middenkapje" van de runner erafgehaald (dat over de tank zit) en k wil t weer terug zetten, een half uur lopen zoeken hoe dat t nou zat met t slot van t klepje van de brandstof...:S
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Jaja...;)


Ik had deze zomer iets zeer fraais.

Ik mn cilinder erop gezet , en ook gelijk mn overrange.
Dus ik wil kicken en mn kickstart wilt niet naar beneden..
ik carterkap eraf halen mjah niks te zien dus.
Dus ik paar minuten nadenken en kwam er toen maar achter dat ik nog een zuigerstop in mn cilinder had zitten...

:rolleyes:


Dit bewijst maar weer dat je een {! N000000000000B bent :L9||6
 
Back
Top