Wat waren jou noobacties van vroeger?

Originally posted by Slim Dim
Dit bewijst maar weer dat je een {! N000000000000B bent :L9||6

Ach Dimitri , ik weet wat voor scooter ik heb , en wat voor scooter jij heb.

En tja..carters tuned by dimitri tuning...:rolleyes:
Kom maar sporten of zet hem op de testbank , kijk hoe mijn scooter eruit ziet en jouwe...en dan praten we weer verder..

AARS :|
 
ringetje vergeten waardoor mijn krukas kapot ging.

scoot gekocht, na een tijdje viel ie uit. ik helemaal nagekeken, kon niks vinden. wat bleek achteraf. benzine op en waarschuwingslampje kapot.
 
Na lang zitte kloten willen kicken en erachter komen dat de kickstart er nog nie op zit :D

Of kicken terwijl me killswitch uit staat

cilinder vastnaaien tijdens te kicken

conclusie.... Roald HAAT kicken
 
Denken dat je minimaal 200 gaat als je 180 cc heb:|
Denken dat je met 70 cc de 160 haalt 8P
Proberen te starten zonder bougie.
Proberen te starten zonder bougiedop op de bougie te doen.
Onbegrensd+NR-X supersnel vinden gaan 8P :rolleyes:
Met überlang spatbord rondrijden en het maar niet afzagen 8P
Dat was het wel denk..
Ohja .. dr achter komen dat zuigerstop@ditech mission impossible is .. :|
 
Aanhangen bij een puchje om een ander puchje te laten starten....bougiekapje+bougie lag los tegen de cilinder we reden +- 40 km resultaat:electrische stoel!
 
Zo heb ik er ook nog wel een paar :)

- met je dikke abusslot volgas weg rijen......geen schadegelukkig...
- je scooter elektrische starten met je bougie stop erin, en dan denken wat is dat nou voor geluid en het dan nog es doen....
- het "standaard" starten zonder contact aan te zetten :)
- je koopt als een n00b een 2de hands scooter gaat naar je dealer en die vertelt je ff dat je blok ophanging verkeerd om zit....w0000j 8P
-......
 
Je dradenboom niej aangesloten hebben. Rondje rijden. Wil ik me scooter uitzetten met gas erop omdat ik dat zon leuk geluidje VOND. Gevolg met een wheelie bijna achterover klappen:P

Een steil bruggetje oprijden met iemand achterop. En te langzaam erop komen , gas geven en plots een autowheelie gevolg bijrijder blijt achter op de brug
 
Kheb er nog heel wat domme dingen :D

- Proberen aan te lopen als je benzine kraan uitstaat 8P
- Proberen aan te kicken als contact uitstaat 8P
- Je zuigerstop vergeten en dan toch maar denken waarom zit die kickstart vast 8P
- Net voordat je je oprit wil oprijde keihard remmen tot stilstand en dan volgas geven 8P resultaat: Geen spatbord meer :)
- Je kranten wijk aan het doen zijn 15 km verderop van je huis en dan stil komen te staan met je scooter
Helemaal terug lopen en dan kijke wat er aan de hand is : bougie kapje eraf 8P
- puch op middebok zette en keihard volgas geven tot ze volle toeren en dan van middebok af 8P dat was wel ziek kschoot met voorwiel de lucht in en achterwiel ging mee :D
- Je moertjes om je tapeinde doldraaien en dan je cilinder niet meer loskrijgen :D dan maar ff zagen
- een 2ehands polini 50 giet kopen , eronder gooien starte en maar denken waarom je maar 30 rijd :| oeps afstelle mischien ?:P

En zal nog wel meer zijn :) voor nu wel ff genoeg :D
 
ik heb er maar 1 echte, lam schroefje in de kap (lag er ín, dus schroef vierkant vijlen + schroevendraaier lukt niet :(.
Naja, dan maar met de boor de schroef uitboren :), resultaat: rond gat in de kap, smelte namelijk door de hitte :D.

Valt gelukkig niet op, ligt aan de onderkant. :)
 
tien jaar geleden ofzo, reed ik met mn citta.
flikkert mn leo pijp eronder uit,ik terug rijden om dat ding te pakken.
heb ik toch wel gruwelijk mn fikken verbrand.
en verder ook wel kicken met contact uit of zonder benzine. lol
gr
 
ik had 1 jaar geleden voor het eerst een citta
leovinci uitlaat eronder maar die demper viel er soms af...

ik rijden met vrienden naast me op eens kabaal..
hmmmz waar is me dempeR??

lag ik daar in de berm lolz :W

Hij trilde eraf als ik harder dan 25 ging ofzo, dus ik zo langzaam rijden....
Ik hield dat ding de hele tijd in de gaten en als hij langzaam weg schoof, schoof ik hem terug met voet tijdens rijden.
 
oowja nog 1 ik stond stil en me broertje 1,5 jaar jonger ging achterop ik zo kijk trek wheelie... :P (neppe)

Trek voorwiel beetje omhoog en gas...
Stuur zowat in me gezicht en me broertje op ze reed op de grond en pijn, ze stuitje:D...

ik lag helemaal dubbel..
 
ooow al die verhalen komen weer omhoog...

ik reed naast vrienden, zij op de fiets..
zegt iemand je plaatje hangt scheef, ik kijk achterom

gaat ouwe vrouw en opa midden op de weg stil staan :|

kijk naar voren kon nog net ontwijken tering...

maarja de citta verhalen zijn voorbij want heb scooter...
nu heb ik die dingen gelukkig nooit meer :D
 
Originally posted by Dnstal
t "middenkapje" van de runner erafgehaald (dat over de tank zit) en k wil t weer terug zetten, een half uur lopen zoeken hoe dat t nou zat met t slot van t klepje van de brandstof...:S

Daar ben ik nogsteeds niet achter :) :+
 
Voor het eerst je carterkap eraf halen, omdat je de varioring eruit wil halen. Met de hulp van een uitgeprinte tutorial ergens vna internet :P

Kickstarter eraf halen, omda tje denkt dat die as waar ie aan zit vast zit aan het blok.

Dan c.k. eraf, ff moertje los en ring eraf. Zet ik de poulie er weer op. HELP wrom hangt mn snaar zo slap? Ik d8 echt serieus dat ik iets stuk had gemaakt 8P Toen kwam ik op het rare idee om eens met een schroevendraaier te gaan pielen, en ja hij stond weer stak :|8P mja, missie was wel geslaagd want hij liep toen 60 :X
 
m'n leo uitlaat cool vinden 8P. Denken dat je mina hori hebt, terwijl je een sr viper hebt. Een 2dehands fly clutch kopen voor 40E8P.

en ga zo nog maar door
 
heb hier gozer op msn
die denkt dat je de TP verder kan tunen dan de DR
:|

zeg ie ja dat lees ik op SF

lolz
Wesley ---> 5.4 tot 6,9 voor wiskunde says:
maar dr word minder getuned
Wesley ---> 5.4 tot 6,9 voor wiskunde says:
ik lees altijd op SF
lolz
 
Back
Top