Wat waren jou noobacties van vroeger?

owhjah ook sinds kort erbij...

-vergeten dat er geen cilinder opzit terwijl je je startmotor wil/gaat testen.. :rolleyes: (en zuiger er nog wel opzit)
 
Bougie scheef in mn cilinderkop zetten, dan vol aandraaien met de bougiesleutel. Ik was m'n sproeier aan t proberen, dus ik haal een eindje verderop even mijn bougie eruit na volgas, even kleurtje kijken. En draai hem scheef erin, natuurlijk kreeg ik hem er niet helemaal in, haal ik hem weer eruit. En ik me afvragen waarom ik hem nu helemaal niet meer erin kreeg :|
Naar huis gelopen, cilinderkop erafgehaalt. Hele schroefdraad naar de klote 8P, heb het gelukkig nog recht gekregen dmv bougie erin en eruit (dit x recht) 8P
 
Stil komen te staan voor een benzine station, kijken wat er aan de hand is en niks kunnen vinden.. Toen ff paar snoepjes gehaald en toch maar eens gekeken hoeveel benzine ik nog had ( benzine meter kapot ).. Hmm geen benzine :D Toen nog maar ff snel getankt :D

Kicken met sleutel nog nie omgedraaid

Mensen geloven als ze zeggen dat ze scooters kennen die 210 gaan :|

Met remblokjes vervangen gehele remklauw eraf halen dus ipv 15 minuutjes werk -> 6 uur werk :s

Gewoon door rijden met lekke band en vriend achterop :D

Dat was het wel zo'n beetje..
 
o ja, ff achterklauw eraf willen halen. De 2 verkeerde schroeven loshalen, meteen alle druk eraf en hem zeer moeizaak weer ontlucht krijgen 8P En dit terwijl ik alleen even mijn achterwiel eraf moest hebben. 8P
 
Lijkt me buurjongen wel, wou die ze vertandings olie vervangen (morioni blok) kon die gat niej vinde, had die ze remvloeistof eruit laten lopen en dan aan mij vragen waarom ze rem niet meer werkt:D:D:D:D:D,

was die 3 dagen bezig met vertandings olie vervangen 8P
 
Originally posted by wanksta1
bougie dop die er af vliegt onder het rijden en maar denken dat je scoot is vastgelopen


Oef, deze ken ik toen ik net een week m'n 70cctje erop had zitten en lopend. Toen ik bijna thuis was reed ik rustig over een drempeltje en paar meter daarna, viel die uit. Ik die 500 m. naar huis lopen, scooter voor de deur neergezet en naar binnen gelopen hele avond zitten balen. Zegt, m'n pa "zet die scooter eens binnen". Ik "down" die scooter binnen zetten zag ik toevallig dat m'n bougiedop ervan af was. Ik was zo blij als een kind :W

Met m'n 70cctje die ik erop ging zetten dolblij alles klaar en inelkaar gezet, starten en ggragggh. ik snel uit gezet, bleek dat m'n ventilvar niet vast zat, hij zat nog op de as. Ding vast gezet starten en doen schitterend :)
 
sleutels in me koffer gegooid 2 keer zelfs en koffer dicht.. 1 keer pa op gebeld maar 2e keer was om 4 uur 's nachts in een ander dorp had beetje veel gedronken.. en gewoon met mijn hand het koffer mollen sleutels eruit gekregen die hignen nog aant slot wat half tussen het koffer zat.. hele zooi was beetje scheef getrokken 8P maar goed IK HAD MIJN SLEUTELS :P en idd ook keertje gas gegeven met slot om achterwiel vriendin van me had het los gekregen
 
nog een paar:

-wegrijden met schijfrem slot op schoolplein= niet leuk

-met een bijna lege tank nog ff snel tanken als het al half 1 snachts is (alles dicht en geen benzine voor terugweg:P) =ook niet leuk

-bougiedop los geschoten, en balen als een stekker en pokke eind lopen naar huis

- heel achter wiel en remschijf eraf alleen maar om blokjes te vervangen ( halve dag bezig:P)

en zo kunnen we nog wel ff doorgaan he :D
 
Originally posted by anakin
de dealer zet je scooter op de stoep, kom je uit school ff kijken hoe dat werkt.

scooter meteen verzuipen omdat je denkt de choke een half uur in te moeten houden.

wil je je buddy open doen..maat opbellen van Goh, hoe werkt dat

Dat zijn nou niet echt n00bacties.

Dat zijn beginneracties, iedereen die ik ken heeft precies hetzelfde probleem gehad.

Scooter niet fatsoenlijk krijgen starten, en hoe werkt die buddyseat nu ook al weer.

Hoe krijg ik mijn stuurslot er ook al weer op.
 
Rotortrekker erop zetten, zuigerstop erin en rotortrekker kk hard aandraaien en je afvragen waarom die er niet af wil...moer zat er nog op 8P.
 
ik was gaan tanken,en ik sluit men buddy na het tanken,ik wil verder rijden en opeens zie ik iets liggen op mijn voetplaat, mijn dop van mijn benzine tank vergeten er terug op te zetten 8P :+
 
Hier komt er nog 1..

Gas geven en naar je uitlaat kijken of die boutjes nog wel vast zitten ( Hebo Gara :rolleyes: ) .. Rem niet goed ingehouden dus toen zat ik vast tegen een betonnen bloembak aan.. Beetje jammer van de voorkap :s
 
kem nog een,kwas gaan rijde en ik kom thuis,en opeens zie ik iets vanonder mijn zadel druipe,ik doe mijn koffer open,en het dop van mijn olie was eraf gekome,ik had em juist volgedaan, bijna 1 liter olie mijn koffer in,het is een bw's dus alles vol met olie,3 dagen erna droop er nog langs de onderkant olie uit 8P
 
Originally posted by Black&Blue
Hier komt er nog 1..

Gas geven en naar je uitlaat kijken of die boutjes nog wel vast zitten ( Hebo Gara :rolleyes: ) .. Rem niet goed ingehouden dus toen zat ik vast tegen een betonnen bloembak aan.. Beetje jammer van de voorkap :s

Zoiets overkomt je niet omdat je een '' n00b '' ''was'', als je dit voor elkaar krijgt vind ik je gewoon redelijk lomp...8P
 
ook van mij een leuke trouwens,
zat nog maar net op scooterforum..
dan naar marktplaats

[A] Uitlaat & Cilinder (topic van mij :P)
en dan erin zetten, voor mijn NRG

replied er iemand met ik heb wel een Pia uitlaat, en daarop antwoord ik.. ik moet een voor een NRG, niet voor een Pia |(
 
Back
Top