Wat voor kleding draag jij bij dit koude weer???

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Wokkel @ Sr
laatst met 4/50 naar school toe op de scoot :) met 100 is veels te koud... je moet btw van die plasticken handschoentjes die je bij de pompstations kunt halen, over je handschoenen doen... dat is ook winddicht:)

hier zitten er gaatjes in :'(
 
koud ?

ik ga nu nog uit op fiets met:

uitgaans outfit + pall mall jas met bondkraag en heb vrijdag voor het eerst handschoenen aan gehad omdat het regende
 
neem die goedkope nep leren handschoenen van de Bristol :D die had ik ook gedacht werkt wel goed maar ik heb nogal grote handjes dusssss deden veels te veel pijn bij mij kosten 8 euro :D
 
@ work

trainingsbroek. gewone broek,
twee paar sokken
longsleeve
newyorkpizza shirt
sjaal
handschoenen
nyp jas

trui werkt niet echt meer, veel te kort en net een rok... mensen hier ervaring mee?
 
Een links en rechts handige leren golf handschoentjes, verder een spijkerbroek, een paar goede sokken en een warme jas 8)
 
handschoenen
sjaal
spijkerbroek
longesleeve/ koltrui
en geen korte sokjes :rolleyes: alleen de gewonen sokken vanaf nu
en flink onder de beenkap proberen te duiken met je benen. en hoofd zover mogelijk naar je romp:rolleyes:
 
Normaal dikke sokken, trui met daaronder t shirt.. Gewoon spijkerbroek en handschoenen doen het verder goed.. Maar ik heb nu toch een vastloper gehad dus ga lekker warm met de bus :)
 
haha.. ik denk dat je toch raar aangekeken wordt maar denk wel dat het mag..
beter gewoon helm opzetten dan kan het vizier ook nog dicht



*shit die koe moet allang dood zijn :P
bter topic kicken dan nieuwe aanmaken
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top