Wat "extremere" kleding voor party's

Originally posted by Boeie
haal em dan! toen ik in r'dam was (tijdje geleden) hingie op de eerste verdieping gelijk links en dan weer links aan een rek (voor de trap zegmaar)
allemaal dat soort kleding.


Boeie welke winkel, er zijn veel winkels in R'dam met een trap :) en aangezien ik scarface fan ben is dit een "must-have"
 
Last edited:
Originally posted by Tim
in amsterdam heb je ook wel zo'n zaakje, zit een beetje achteraan, aan de kant van man @ work enzo... allemaal van die fluor shit...opper fout als je het mij vraagt trouwens :)

je bedoelt denk ik de roxy's, in de kalverstraat vlakbij de kalvertoren, die hebben zeker wel phatte kleding, bruce lee shirtjes en manga style enzo :)
 
Heej, je kan ook bij een tweedehands-shop een schotse kilt halen..... Zo ben ik ook een keer naar now-wow geweest, trek je wel aandacht mee 8)
 
Originally posted by -=MOL=-
Ga naar Amsterdam en kijk op de markt. Heb ik ook gedaan toen ik naar de loveparade ging. Broeken van fluor geel en oranje. Broeken van pluizige koeienstof enzo. Ook shirts, truien en weet ik veel wat voor bullshit :)

hoppa.....alleen nu is de vraag.....wanneer is de markt :D

ik wil er wel samen met je heen hoor pronk 0? ik zoek toch ook nog iets...
 
Originally posted by stealth2000
Vergeet dan ook niet die foute 'glow in the dark' gel niet:p
die shit is echt irri... heb ik ook, gebruikte ik toen op vakantie, mja, was een beetje lam. en toen kwamen we in een bar/discotheek/kroeg iets waar ze veel blacklight hadden en ik leek wel de molenaar!

had omdat het zo warm was een paar keer een hand over mn gezicht gehaald, en dr zat dus blijkbaar nog wat van die UV stof aan mn handen :p
 
Owkee dan, als ik dit zo lees moet ik dus in ieder geval niet naar Utrecht gaan. Dan zit ik nu nog te twijfelen tussen rotterdam, en de amsterdamse markt. Mol...enig idee op welke dagen die is?
 
heb ik al gevraagd apie...

ik ga vanmiddag even kijken in de funky-house??(hoorde het van een vriend) in Denhaag...als ik wat zie, dan hoor je het meteen!

succes op school :)
 
Originally posted by Jeroen
Neeee Mol, wat zou ik jouw graag in die kleren willen zien :)
Bedankt...
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Anders ik wel :D 8P
Nogmaals hartelijk bedankt :D
Originally posted by Sander
hoppa.....alleen nu is de vraag.....wanneer is de markt :D

ik wil er wel samen met je heen hoor pronk 0? ik zoek toch ook nog iets...
Was volgens mij op zaterdag, maargoed er is vast wel een forummember die het zeker weet.
 
Damnz...dat is dan dus te laat want Bitte ein beat is vrijdag al :'(

Owkee...dan wordt het dus Rotterdam. Kan iemand me uitleggen hoe ik uberhaupt in de winkelstraat van Amsterdam kom? 8P

Ik kom daar echt nooit, en zou me god niet weten hoe ik bijvoorbeeld bij de funky house kom...

Maar er zit toch zeker wel mee in rotterdam, buiten de funkyhouse... :?
 
Originally posted by M/\RC!
In Rotterdam, op de Nieuwe(Oude) Binnenweg, kweet het nog steeds niet! 8P zit een shop met alleen maar van die fel-gekleurde shit! Hele vage zaak, maar denk ik psies wat jij zoekt! Hij zit dus aan het begin, aan de rechterkant ergens tussen de smartshop, en die gothic punk zaak 'black widow' :!

Is dit nou die winkel die quasimodo heet of niet? :)
 
Originally posted by Tim
in amsterdam heb je ook wel zo'n zaakje, zit een beetje achteraan, aan de kant van man @ work enzo... allemaal van die fluor shit...opper fout als je het mij vraagt trouwens :)

De Roxy, heb er tijdje geleden Honda truitje gekocht, met embleempjes aan de zijkant.

Originally posted by Pronk
Kan iemand me uitleggen hoe ik uberhaupt in de winkelstraat van Amsterdam kom? [/B]

Als je met de trein gaat;

Het perron af en dan richting perron 1 zeg maar. Dan kom je aan de voorkant van het station, dan met de mensenmassa over de brug heen en dan kom je op de Dam. Je kan trouwens ook over de brug en dan ergens bij de Febo rechtsaf, een smal straatje in, dan kom je op de Nieuwe dijk.
 
Originally posted by Pronk
Is dit nou die winkel die quasimodo heet of niet? :)

Ja maar daar wil jij echt geen kleding kopen hoor? Of houd je van fluoriserend latex gecombineerd met bont en ritsen? 8P
 
Originally posted by Arne
Ja maar daar wil jij echt geen kleding kopen hoor? Of houd je van fluoriserend latex gecombineerd met bont en ritsen? 8P

Whahaha, owkee dan :D

Maargoed...ik denk toch dat het Rotterdam gaat worden, lekker dichtbij enzo. Aangezien jij in Rotterdam woont Arne...wat zijn jouw favo shops? :)

Ennuh..als ik bijvoorbeeld bij de fuckyhouse wil kijken, moet ik dan gewoon op centraal uitstappen?
 
Back
Top