Wat voor kleding draag jij bij dit koude weer???

Status
Not open for further replies.
Oompie Agentje rijd nog steeds in zn blote reet rond :D

ok ff ontopic voordat ik ban krijg :D

Leren handschoenen helpt idd :D

als ik teveel troep bij mn hoofd doe bijvoorbeeld: Sjaal dikke winterjas en een muts ofzow dan kan ik niet eens meer mn hoofd kwart slag draaien

en wat ook helpt is gewoon zachter rijden :D
 
Als het echt koud word:
Thermobroek onder spijkerbroek
Thermobivakmuts voor onder helm
Extra paar thermosokken
Sjawl
2 paar handschoenen
Winddichte winterjas

:)
En dan heb je het met -15 nog koud :'(
 
Ik haat mezelf inpakken met kleding. Hoe koud het ook is. Ik heb altijd een spijkerbroek, winterjas, sjaal en handschoenen aan, niet meer
 
zie het zo: Je kleed je ontiegelijk warm aan zodat je het niet koud krijgt onderweg maar wat doe je als je weer binnen zit ( op school of ergens anders?) dan krijg je ut weer ontiegelijk warm en wou je mij vertellen dat jij je thermo broek etc allemaal gaat uitrekken? :p
 
Gewoon leren jassie :p
normale broek
paar warme schoenen
trui
en evt. handschoenen alleen vergeet ik deze nogal vaak...

Alleen als t echt te koud wordt doe ik wel is een sjawl om of zoiets

Alex
 
laatst met 4/50 naar school toe op de scoot :) met 100 is veels te koud... je moet btw van die plasticken handschoentjes die je bij de pompstations kunt halen, over je handschoenen doen... dat is ook winddicht:)
 
- Thermobroek onder spijkerbroek
- Polo onder wollen trui
- Zomerjas onder winterjas
- 2 paar sokken
- Gloednieuwe Goretex wind- en waterdichte handschoenen :W
- Helm:p
 
panty en een korte broek eroverheen , klein topje met propjes erin , en dikke duitse laarze lekker warm
 
Last edited:
tis gewoon belangrijk dat je kleding winddicht is.
Toen ik in de kou elke dag naar school reed (plm 60 km heen/terug) had ik het volgende aan:

- Helly Hansen jas. (zo'n zeiljas, survivalding, niet zo'n michelinjas)
- Broek met evt. regenbroek, als het koud was een pyamabroek eronder
- Goeie (motoport) leren handschoenen, gevoerd.
Jas sloot perfect aan op helm... en ik had et nooit koud :)
 
Je kan ook gewoon zo,n donald duck pak aantrekke waar ze bij six flags meer rondlopen . lekker warm en je bent nog stoer ook zo op de scooter + de politie herkent je niet zo snel meer qua gezicht dan
 
je kan ook gewoon je smoel houden als juniormember en op zo'n manier eerst ff lezen en dan eens wat nuttigs posten dan ipv overal zo achterlijk te blaten..
 
Me smoel houwe? meestal als ik typ hou ik me smoel wel,en als ik ga praten hoor je me niet. Maar onzinnige topics vragen om onzinnige antwoorden
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top