Sorry maar dit vind ik gewoon onzin!Originally posted by sr-johan
dit betekend dus minder steun van andere landen als wij in de oorlog zitten. iedereen was blij hier toen we bevrijd waren. dus als wij geen defensie meer hebben komen zij ons ook niet meer helpen
Originally posted by sr-johan
moet je eens kijken voor hoeveel overlast scooters zorgen. 90% rijd als een mongool, raar he dat ze daar wat aan gaan doen. en de politie doet wel veel aan die andere zaken, maarja die kunnen ook niet meer doen dan hun 100% inzetten
tis goed met je,laat hun maar scooters aan pakken ipv zwaardere zaken ,verdienen hun meer geld,100% dat is het hem juist ze zetten zich 85% in voor scooters en 15% in andere zaken....Originally posted by sr-johan
moet je eens kijken voor hoeveel overlast scooters zorgen. 90% rijd als een mongool, raar he dat ze daar wat aan gaan doen. en de politie doet wel veel aan die andere zaken, maarja die kunnen ook niet meer doen dan hun 100% inzetten
Originally posted by Sjoerd
Bedrijven die niet graag investeren (5% minder) komt niet echt ten goede van een goede economie...
Naast het producentenvertrouwen is het consumentenvertrouwen ook ver te zoeken. En zo zijn er veel meer dingen, het gaat echt niet goed met de economie.
Originally posted by XTS-crew
Wat ik van mijn vaderland vind??
Verbijsterd zie ik om mij heen, aanschouw een wereld vol geweld,
waar oprechte vaderlandsliefde, heden ten dage niet meer telt.
Waar, den vaderland getrouwen blijf ik tot in den dood,
niet meer teld voor de regering en ook zeker niet voor rood.
Waar ouderen geheel verlaten, beroofd, geplunderd en ontdaan.
Niet meer bij machte om te leven, geheel vrijwillig sterven gaan.
Waar onze jeugd dreigt te verstikken, met een been reeds in hun graf,
ten offer aan regering’s grillen, die hun land aan vreemden gaf.
Waar kerkensterven door de sloper, geheel van pracht en praal ontdaan.
Mijn god, u zal het nie geloven, er komt daar een moskee te staan.
Waar onze culturele waarden, die wij als erfgoed eens vergaarden, geheel en al ten gronde gaan.
O god, kan u misschien vertellen, hoelang dit nog zo door moet gaan?
Met heimwee denk ik aan mijn Holland, het schone Holland, van weleer.
Ik kan mijn tranen niet bedwingen, dat schone HOLLAND is er niet meer!
Originally posted by Erik
Dat bedoel ik ook, de politiek zegt dat het slecht gaat => vertrouwen van de consument neemt af => vertrouwen van producenten neemt af => politiek zegt dat het slecht gaat
Vicieuze cirkel dus
Originally posted by Thunder-rox
nederland is geheel naar de kl*te geholpen
economie is niks
de euro heeft voor veel problemen gezorgt
dr zijn veeeeeeeeeelste veel buitenlanders in ons land
nederland is over bevolkt
scholen in nederland vind ik ook niet zo goed
we helpen anderen landen, maar ons eigen land vergeten we
moet ik nog ff doorgaan?
Originally posted by XTS-crew
Wat ik van mijn vaderland vind??
Verbijsterd zie ik om mij heen, aanschouw een wereld vol geweld,
waar oprechte vaderlandsliefde, heden ten dage niet meer telt.
Waar, den vaderland getrouwen blijf ik tot in den dood,
niet meer teld voor de regering en ook zeker niet voor rood.
Waar ouderen geheel verlaten, beroofd, geplunderd en ontdaan.
Niet meer bij machte om te leven, geheel vrijwillig sterven gaan.
Waar onze jeugd dreigt te verstikken, met een been reeds in hun graf,
ten offer aan regering’s grillen, die hun land aan vreemden gaf.
Waar kerkensterven door de sloper, geheel van pracht en praal ontdaan.
Mijn god, u zal het nie geloven, er komt daar een moskee te staan.
Waar onze culturele waarden, die wij als erfgoed eens vergaarden, geheel en al ten gronde gaan.
O god, kan u misschien vertellen, hoelang dit nog zo door moet gaan?
Met heimwee denk ik aan mijn Holland, het schone Holland, van weleer.
Ik kan mijn tranen niet bedwingen, dat schone HOLLAND is er niet meer!
Originally posted by Sjoerd
Ja inderdaad, zo zou het kunnen, maar bedrijven kijken wel ietsje verder denk ik. En als je verder kijkt zie je hier in Nederland hoge lonen en een dure Euro.
In de hoogconjunctuur was er een krappe arbeidsmarkt, toen zijn de lonen teveel gestegen en daar zit men nu mee. Verder zijn in het afgelopen jaar de premies voor pensioenen en ziektekosten ook nog is gestegen.
Wat wel beter is dat de zogenaamde loon-prijs spiraal nu omgedraaid gaat worden. Meestal betekenen hogere lonen, hogere prijzen. Maar nu, door de sterke stijging van de werkloosheid en de lagere inflatie neemt de gemiddelde contractloonstijging af. De inflatie halveert daarom ongeveer.
In Nederland denkt iedereen nou een beetje aan zichzelf, men is bezig de financiele balansen weer op een rij te zetten, wat de investering tegen gaat.
De wereldeconomie is wereldwijd aan het herstellen, het Eurogebied blijft hierbij achter en hierbij blijft Nederland zelfs nog achter...
Dus in mijn inziens is het iets te kort door de bocht te zeggen dat de producenten en consumenten geen vertrouwen hebben omdat de overheid maar wat roept...
Originally posted by rieju-pim
De huidige regering moet echt benoemd worden tot regering die met de meest onzinnige dingen komen.
Laatst:
Wilden ze ladders verboden maken!!!:?
Omdat er te veel mensen afvallen, wat gevaarlijk is.
Straks maken ze het nog verboden om je reet af te vegen, omdat als je een gevoelige huid heb je rode billetjes kan krijgen. 8P
Laat ze iets nuttigs doen, en niet het belastings geld dat de burger betaald aan onzinnige dingen uitgeven.