Originally posted by Gijs
Maar heeft iemand nog wel tijd om bejaarden te wassen ?
Originally posted by haagze sf2
Alles in de politiek boeit mij enorm veel. zou dan ook best een eigen party willen maarja wie zou der nou op een jongen als mij stemmen :S met een mbo diploma
Originally posted by Enrico@nrg
Tsja, je kunt het ook overdrijven natuurlijk.. Tuurlijk zijn er teveel regeltjes, maar kijk eens om je heen man... Wou je zeggen dat je het slecht hebt? Wees maar blij met wat je hebt, zijn er genoeg die het niet hebben.. Heb je honger elke dag? Moet je buiten slapen? Op de stoep schijten? Zit dan toch niet altijd overal over te klagen.. Ik heb het hier goed naar mijn zin ook al zijn er teveel regels en ben ik het niet altijd eens met de regering maar zo zit het nou eenmaal in elkaar... Verhuis dan gewoon naar belgie of zo als het je niet aanstaat.. Nederland is toch al vol genoeg..
Wat Pim Fortuyn betreft: hij had in mijn mening net zoveel hersencellen als 1 halve pinda.. Hij riep gewoon wat de nederlanders dachten maar had zelf geen oplossingen ervoor, dat bleek al wel als je naar hem luisterde en de meningen van zijn partij las..
Magoed, dit is mijn mening maar en misschien leven wij in Zeeland nog een tikkeltje anders
schop
Alles in de politiek boeit mij enorm veel. zou dan ook best een eigen party willen maarja wie zou der nou op een jongen als mij stemmen :S met een mbo diploma
Originally posted by damage
IK.
Iig zou ik liever stemmen op iemand met middelhoge opleiding en het liefst dan ook nog matige komaf, die weet tenminste hoe de vork ECHT in de steel zit. Geen slap ge-ouwehoer over buitenlanders e.d. , intregeren of oprotten! (no offfense verder) Het is gewoon niet normaal hoe sommige mensen (ook bij mij inn de buurt) er mee te koop lopen dat WIJ hun uitkering indirect betalen! TRIEST. (vooral idd rond de 20-25 jr...ik snap het echt niet..)
Ik kots tegenwoordig btw ook erg op pappa en mamma's kindjes die alles hun hele leven lang in de schoot geworpen hebben gekregen en er nog trots op zijn ook !!!
Is er trouwens niemand die weet waarom zoveel jongeren niet WILLEN/GAAN werken? persoonlijk zou ik echt helemaal flippen als ik 24 uur/dag niks te doen zou hebben; na 5 minuten stil zitten heb ik het vaak wel weer gezien... k kan me haast niet voorstellen dat die mensen dat serieus hun hele leven vol KUNNEN houden?!?
uit onderzoek is gebleken dat 62% van de nederlanders, Balkenende liever ziet gaan als komen !
Wtf waarom is die gek minister president !?
Ik vindt hem persoonlijk een bureaucratisch lulletje met een harry potter look !maakt niet uit je mag er zelf ook staan