Wat te doen na rollerbank controle

Chris@neorally

Senior member
Afgelopen dinsdag ochtend reed ik lekker op m'n dooie gemakkie door bodegraven (30 km/h) en toen werd ik aangehouden waarna ik de op rollerbank moest. Zelf vond ik de meeting nogal onkeurig omdat 2 agenten m'n scooter vast hielden en de 3e gas gaf (dr zat dus niemand op m'n scooter), ook stond m'n voorwiel niet geblokkeerd en werd mijn cilinder niet gekoeld. Hier uit kwam 1.8 voor een onbegensde setup met Bidalot s2. Zelf zei ik dat ie onbegrensd erg hard ging en ik maar een begrenzer dr in heb geramd (dus niet) en ie daardoor weer netjes liep en zo'n vermogen onbegrijpelijk is, de agent beweerde daar in tegen dat ik lulde en die 70 cc enz maar moest demonteren :S. Ook moet ik volgende week vrijdag op het bureau langskomen om m'n standaard achterlichtunit te laten controleren (zat een blauwe lamp op). Nu is mijn vraag hoe ik het beste bezwaar aan kan tekenen

De scooter liep volgens de rollerbank 69 km/h btw, en het was dus zo'n oud type rollerbank , waarbij ze je achterwiel optillen en op de band richten
 
Advertisement - register to remove this

ja okeey,maar hoe groot is de kans dat ik waarschijnlijk niet hoef te betalen, en wanneer kan ik die ... print verwachten (hoop natuurlijk niet )
 
Hmm weet ik ook niet, maar die boete krijg je echt wel. Dat kan zo 4 maanden duren(max tot 2 jaar). En waar stonden ze dan? Gewoon bij het bureau?

Maar ik zou zeker een bezwaar schrift indienen ja. Geen koeling en er moet minstens iemand van 75kg opzitten beide niet het geval.
 
Back
Top