wat moet ik nu doen om het te verzekeren?

r0xracer

Well-Known Member
hallo!

ik ben nog 15 en ik ben bijna jarig 23 0ct, alleen ik wil hem gaan verzekeren omdat er nog geen verzekering opzit, maar wat moet ik nu gaan doen?

alvast bedankt!

groeten marco
 
Advertisement - register to remove this

kan ik hem nu niet al verzekeren?
want ik ga 25 october voor me certificaat, eerder kon niet:(
maar wanneer moet ik mijn kenteken laten maken dan?
en ik wil eigenlijk de dag waarop ik me certi hebt gehaald(25e) meteen naar school met me aerox:)
wie kan mij helpen??
 
Last edited:
Je kan hem bijna unive laten verzekeren met de datum wanneer jij die in wil laten gaan Had ik ook gedaan dus als jij hem pas de 25ste wil hebben verzekeren krijg jij die papieren en daar staat op dat ie van de 25ste pas verzekert is :).En doe hem niet op je pa zn naam want dan gaan ze weer denken dat je hem van pappa gestolen heb enzo heb ik ook gezeik mee gehad
 
ow oke dankje voor de reactie!

en hoe zit het nu met dat kenteken te laten maken?
moet ik eerst bij unive verzekeren en dan............?
alvast bedankt!!
 
oke bedankt voor het helpen ik snap het nu wel!!
alleen nog 1 vraagje:

moet ik eerst kenteken laten maken of eerst me aanmelden bij unive?
want me scooter is nog niet verzekerd!!
 
Dat snap ik dus ook niet, kan je dan dus verzekeren ergens en dan toch rondrijden met je oude verzekeringsplaatje totdat je de niewue aanvraagt voor november 2006?
 
Je moet je scooter laten schouwen (doe maar bij halfords 30 euro schouwen en blanke plaat). Krijg je papiertje mee en die moet je versturen bij het postkantoor (MAAR DAT KAN NIET EERDER TOTDAT JE 16 BENT! IK HAD HET ZELFDE PROBLEEM). Als die is opgestuurt krijg je ene bevesteging. Als je die hebt ga je met dat briefje en het briefje dat je bij halfords hebt gekregen en de bon voor het plaatje naar halfords. Als het snel gata kun je die zelfde middag je blanke plaat nog krijgen. Ga je met al je papieren en blanke plaat naar een bedrijf die er letters in drukt. Dan geef je je kenteken door aan je verzekering en klaar.
 
Back
Top