boete voor 70 kmh (wat kan ik doen)

A.sR

A.sR
hallo,

ik heb dus weer een boete gehad
binnen de bebouwde kom ben ik geklokt op 70 kmh maar dat vind ik raar want die motor agent die heeft helemaal niet lang achter mij gezeten en hij heeft mij helemaal geen bewijs kunnen laten zien dat ik te hard gereden heb.
wat kan ik doen want mijn brommer moet terug gevoerd worden en dan moet hij bij de politie op de roller bank
ik zat tedenken om hem snel terug te voeren en dan naar doe politie te gaan en te zeggen van (kijk hij is helemaal niet op gevoerd)
die agent heeft dan geen bewijs en ik wel.

wat denk jullie er van zou ik kunnen winnen?
(om de boete niet te krijgen)

ps me kenteken bewijs is in beslag genomen:(

groeten A.sR
 
Advertisement - register to remove this

Dat win je nooit.
Motoragent zal in zo'n geval altijd gelijk hebben.

Gewoon boete betalen, en (tijdelijk) afvoeren.
 
ja maar hij heeft maar heel even achter mij gezeten en hij heeft er maar 3 kmh corectie er af gedaan dus dat is wel heel weinig ook omdat zijn teller niet geeikt is.
 
volgens mij hebben motoragenten ook verschillende metingen, zoals trajectmeting (die je telkens op wegmisbruikers ed ziet), maar ook gewoon een piekmeting, van oa flitspalen...

en tegenwoordig mogen die bekeuringen ook gewoon via het kenteken, ze hoeven je niet meer aan te houden.
Weinig kans dus ;)
 
ja maar hij heeft maar heel even achter mij gezeten en hij heeft er maar 3 kmh corectie er af gedaan dus dat is wel heel weinig ook omdat zijn teller niet geeikt is.

die meters zijn allemaal geijkt XD anders kunnen zij toch nooit een correcte snelhied bepalen.

en 3 km/h is ook normaal, loopt in bepaalde snelheden bijv 100/150 4 correctie, 150/200 5. is niet zo naar deze correctie maar zo staat het wel bij hun op papier ;)

gewoon accepteren jij bent zelf bezich met opvoeren dus geen eens een discussie mogelijk denk.

Q
 
ok jammer hij is nu al op de roller geweest en hij liep daar 44 op
maar hij rijd nu echt super slecht hij gaat omhoog tot 55 en dat hij dan goed optrekt
ach ja ik moet er maar mee leven:p

ik heb wel die twee van weg misbruikers gezien:p
dik en wander dacht ik:p
 
Back
Top