wat stemt/heeft gestemd iedereen vandaag?

Op wie ga jij stemmen vandaag?

  • Pvda

    Votes: 21 13.3%
  • VVD

    Votes: 50 31.6%
  • LPF

    Votes: 15 9.5%
  • CDA

    Votes: 17 10.8%
  • Groen Links

    Votes: 6 3.8%
  • SP

    Votes: 4 2.5%
  • D66

    Votes: 2 1.3%
  • SGP

    Votes: 1 0.6%
  • andere kleine party

    Votes: 5 3.2%
  • Helaas, ik mag niet stemmen!

    Votes: 37 23.4%

  • Total voters
    158
Originally posted by markie aerox
welke pauze? en dat andere ben ik vergeten :) ik zit hele dagen op een vuilniswagen pauze daar is naar stort heen en weer rijden voor de rest door stampen :) tis niet ow nu is 't 11 uur laat ik maar is pauze gaan houden ofzo :) kan een loos argument zijn maar over de hele dag heb ik een half uur pauze gehad. ben ik ook blij dat ik ff zit en ff kan eten enzo

Recht op stemmen heb je natuurlijk altijd. Je werkgever kan je echt niets maken als jij daarvoor ff weg wilt hoor!
 
Originally posted by ColinB
Fok al da gejank in die politiek, stelt toch allemaal niks meer voor...
Daarom heb ik gewoon de leukste persoon gekozen en dat is Johan Vlemmix, die wordt minister van Feest, en dan wordt t hier gezellig :p

Dat zeg ik, zie avatar:p
 
ach ja ik snap niet waarom er mensen op de cda pvda vvd willen stemmen ze hebben de laaste tijd alleen lopen galspuiten over andere partijen ik ben en blijf bij d66 geen grootpraat die niet haalbaar is in nl goede standpunten
cda:weg met het gedoogbelijd in nl dus weg met coffyshops HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD zoeiets is echt niet haalbaar in nl bijna net zo nutteloos als het afschaffen van artiekel 1 van de grondwet flikker toch ff gouw op
 
Heb vvd gestemt.....werd helemaal gek van wouter bos met zn praatjes; 'Iedereen heeft maar mooie praatjes maar niemand doet wat, en wij van pvda wel'. Zit die zichzelf mooi tegen te spreken, hij heeft mooie praatjes, iedereen maar dingen beloven en laat straks bv cohen met de rotzooi zitten.....
 
Ik werk @ een pizzaria en me baas is een Marrokaan. Als er iemand een hekel heeft aan mensen van het Joodse ras is hij het wel. Hij had PvdA gestemt, en vrijdag toen ik weer moest werken vertelde ik hem dat JoB Cohen een jood was. Hij gelijk flippen dat ie op een jood gestemt had :)
 
Originally posted by Jeroen
Ik werk @ een pizzaria en me baas is een Marrokaan. Als er iemand een hekel heeft aan mensen van het Joodse ras is hij het wel. Hij had PvdA gestemt, en vrijdag toen ik weer moest werken vertelde ik hem dat JoB Cohen een jood was. Hij gelijk flippen dat ie op een jood gestemt had :)

Hier kan ik dus erg boos om worden. Wel zeuren als ik zeg dat ik een hekel heb aan criminele marokanen, en me uitmaken voor racist, en deze meneer mag wel een Jood discrimineren. Dat is echt krom.
 
Ja dat weet ik wel. maar dan maakt het nog niet goed. Ik denk neit dat hij op prijs stel als ik hem uitscheld voor kut-marokaan. Krijg ik meteen de Kafka op me dak etc. :?
 
Back
Top