Wat morgen vertellen tegen de politie?

ik zou zeggen zeg de waarheid
ik neem aan dat die krassen op de auto echt niet zijn "verdwenen"
denk dat da kindje wel in zn broek zal poepen als ik bij de politie zit en van angst de waarheid verteld.
nix aan het handje lijkt me.
 
Mja zo'n verhaal verteld me buurvrouw me wel eens , veel van die allochtone kinderen gingen na het stappen door 1 straat en sloopte alles wat ze tegen kwamen, na 2 weken werden ze het zat en stond iedereen met honkbal knuppels achter de deuren en werd ff duidelijk gemaakt dat het niet erg gewaardeerd werd wat ze deden.
Daarna werd pas de politie gebeld :rolleyes:

[Geen discriminatie hier , het waren nou eenmaal allochtonen voordat we dat gezeik weer krijgen]

Het verhaal van MysticSoul lijkt me het beste :)
 
Ik zou nadat dit alles is afgelopen en hun trekken aan het kortste eind dan zou ik je auto wel extra in de gaten houden. Mochten die koters de daders van die krassen zijn, dan heb je grote kans dat ze je op die manier gaan terugpakken.
 
er zijn hele leuk programmatje die een foto nemen zodra er wat beweegt in het beeld van je webcam :p
zo bewaak ik me kamer wel is voor de lol om te kijken wat me ma allemaal doet als ik niet thuis ben :):)
op die manier heb je gelijk bewijs.
 
net geweest, was nixs ernistig, alleen der zijn meer mensen die vermoeden dat hun het zijn die auto's bekrassen. ze wouden weten WAT ik heb gezien. mag ze alleen niet meer vastpakken :)
 
je bent haags zie ik...die voetbal supporters van jullie zijn ook niet alles. Zit het in het bloed zeker :p

no offence hoor
 
Vooral rustig en respectvol tegen de politie doen, daar houden ze van. Wij zijn hier al 10x door de wijkagent (gisteren ook nog) staande gehouden omdat we bij een bushokje aan het voetballlen waren, er is al een keer een glasplaat doorgegaan. Niet dat het echt vergelijkbaar is, maar als je laat zien dat je een fatsoenlijke jongen bent, zal de eventuele sanctie minder zijn.
 
Back
Top