Wat morgen vertellen tegen de politie?

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Al geruimen tijd worden der bij mij in de straat auto's bekrast, bij me buren, me ouders, mijn auto en die van me vouwtje.
Net wil ik ff naar me broer toegaan staat der zo'n groepje "dieren" van een jaartje of 8a 10 denk ik. een voetbal tegen me auto aan testuiteren, ik zo vindje dat normaal ofzo? Hahahaha :|
Ik hou me zelf in en stap me auto in, trekt zo'n ali me deur open.. ik zo volgende x ben je de mijne, weer. Hahahaha, me motor staat aan en wil weg rijden trekt dat kind weer mijn deur open, toen sloeg ik ff door , heb het kind beet gepakt bij ze nek, en ff meter tje de lucht in geteeld en tegen de muur aangezet, kind zat helemaal te trillen in me handen. Heb ff heel duidelijk tegen hem gezegt dat hij beter normaal kan doen want ik maakje koud ( me heel veel haagse taal der door.. scheldwoorden dus )
Kom net terug van me broer, politie aan me deur geweest moet me morgen melden op het bureau... wat doen?
zeggen dat het ff zwart voor me ogen werd en me ff liet gaan?
Niet gaan?
Way zou jij doen?
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk als je het het de politie uitlegt dat het lastpakken zijn die niet gehoorzamen dat ze eventueel wel begrip zullen opbrengen misschien ook bekritiseren dat de ouders niet willen luisteren ofzo....
 
uitleggen dat je ze eerst 2x hebt gewaarschuwd. en daarna je geduld verloor.

trouwens, vind het raar dat je er nix tegen mag doen, als zo'n groep dieren je staat uit te lachen en je "lastig" valt. met andere woorden, jij bent ouder dus je mag nix doen...
ik vind dat je je nog aardig hebt ingehouden (incl. haagse taal)
 
Gewoon zeggen dat die mannetjes zeer irritant waren en jij gewoon geirriteerd was , je hebt em voorderest toch niks aangedaan dan alleen maar opgetilt?

Kweet niet of dat ookal strafbaar is :p zou me niks verbazen
 
zeggen wat er allemaal voor ook is gebeurt met bekrassen van autos enzo en dat je daar vlink van baalt. En toen die "dieren" je na waarschuwen nog zo iritant doen, je gewoon simelweg je geduld verloor. Wel gewoon de waarheid vertellen, maar wel zeggen dat wat hun vertellen sterk overdreven is, en dat het dus iets minder erg was, als hun menen.
 
Ik denk dat als je gewoon hetzelfde verhaal tegen de politie verteld als dat je hier op het forum hebt gezet weinig problemen krijgt.

wel zou ik duidelijk zeggen dat je ze een paar keer op een normale manier hebt gewaarschuwt.
 
Ze moeten wel bewijs hebben dat JIJ het was die dat kind opgetilt heeft. En het kind moet blauwe plekken hebben om te kunnen bewijzen dat hij mishandeld is.
 
dit is weer zo'n voorbeeld van de claim cultuur tegenwoordig. Gewoon zeggen dat je het al hebt goedgemaakt met het knulltje en sorry zeggen, en gewoon weglopen.
 
kinderen zijn pas 10 ofzo dus politie kan/mag nog nixs tegen ze doen.
ik weet niet cker dat hun de auto bekrast hebben.
ik weet niet wat ze allemaal gezegt hebben ik bedoel, als 5 kinderen zeggen je heb hem geslagen en ik zeg alleen van niet.... wie geloven ze dan.
ik ben opzich niet bang der voor, maar met mij verleden voor 2x opelijke geweld pelging ( wat echt allebei nergens opsloeg maarja ) sta ik dus al weer op een kutpositie
 
Zeggen dat je die jongen alleen maar netjes heb gewaarschuwd, en dat je het gevoel heb dat ze je erin willen luizen...

Ontken dat je hem heb aangeraakt...
 
Gewoon eerlijk bekennen en zeggen dat je fout zat en dat je ff niet nadacht en gewoon ff kwaad werd dat die gasten zoiets flikten bij jouw. Ja en die boete krijg je dan toch denks. Blijf vooral lekker rustig en zeg dat je hard moet werken voor je auto en zo en dat die je veel waard is;) succes
 
Ray gewoon ff eerlijk uitleggen en dan zullen ze er heus wel begrip voor hebben. Ze zullen er heus geen zaak van maken anders hadden ze je ter plekke gearesteerd. ;)
 
Ik zou het dus ook gewoon wel eerlijk vertellen, maar zeggen dat hun wel heel erg overdrijven. En dat jij dus heel erg zuinig bent op die auto etc etc. Laat btw ff weten hoe het gegaan is vandaag!!
 
"Omdat, terwijl ik wilde wegrijden een kerel voor een 2de keer mijn portier opentrok, en dit dus tot levensgevaarlijke situaties kon leiden, ben ik uitgestapt en heb die jongen even duidelijk gemaakt, hoe gevaarlijk hij wel niet bezig is."
Politie: "heb je hem hierbij opgepakt aan zn kraag?"
Jij: "Pff.. zou het niet weten, was behoorlijk geschrokken van hem, omdat ie zomaar mijn portier open trok, hij had wel onder de auto kunnen komen!"
 
MysticSoul heeft gelijk, gewoon zo'n soort verhaal vertellen, want dat had er inderdaad gewoon kunnen gebeuren, stel dat jij een ruk aan het stuur had gegeven als je al gas had gegeven.. Dan had dat mannetje eronder gelegen.

Mooi dat hij is geschrokken, hier deden ze dat vroeger ook, tot we een keer goed op hebben getreden met de hele straat... En daarna de politie hebben gebeld ;)
 
Back
Top