Wat moet ik doen?

Gewoon doorroeren met die hap, zeggen dat je de hele vakantie wacht, in de vakantie nog wat roeren, en als ze terug komt weer een beetje....
Heb je altijd wat te doen :D
 
Neuken, zonder voorspel, en als je zelf klaar bent haar gewoon laten liggen en zeggen: "de rest doe je zelf maar :p "
 
Ik zou der gweoon als een optie houden. Gewoon nu sex hebben, zei op vakantie jij achter de andere dames aan, en als ze terug is gweoon sex met der blijven hebben en het ook met andere wijfies doen :!
 
arne... dat is prive :p...(neuk je dr nu of nie...)
ik zeg ook: vrouwen op het nest en mannen zijn stoer, want als de 1 een grap maakt, doe nalle andere: mhahaha

doe nu heel lieg, zeg dta je w8, word een beest 8P als zij weg is en als ze trug komt neuk je dr, en doe je heel onverschillig tegen haar, begint ze vanzelf te zeiken van: waarom doe je zo? Dan zeg jij: vind je het niet goed? flikker je maar op :W

amen
 
Niet dat ik wat tekort kom ofzo, daar niet van.
Het gaat mij erom ze woont 3minuten bij me vandaan (lopend) en ze is wel lekker, maar nu heb ik er nog 2.
1= Een meisje dat ik ontmoet heb in Spanje....
2= Collega van mij, bijna 18 jaar(C75...;))

Ik heb foto's, hoe moet ik ze plaatsen?
Ik wil er nu 1 voor vast, of is dat geen goed idee?
 
Originally posted by Mike16
Niet dat ik wat tekort kom ofzo, daar niet van.
Het gaat mij erom ze woont 3minuten bij me vandaan (lopend) en ze is wel lekker, maar nu heb ik er nog 2.
1= Een meisje dat ik ontmoet heb in Spanje....
2= Collega van mij, bijna 18 jaar(C75...;))

Ik heb foto's, hoe moet ik ze plaatsen?
Ik wil er nu 1 voor vast, of is dat geen goed idee?

mail maar naar mij dan plaats ik ze: arnegroenenberg@hotmail.com
 
Film haar stieken tijdens het neuken. En zeg dat je heel de vakantie lief zal w8en op haar. Ondertussen ga jij helemaal los in Nederland. Als ze terug is doe je gewoon afstandelijk en kort en als ze het niet leuk vind zeg je dat ze op moet rotten.

En als ze dan fabeltjes over jou gaat vertellen dat ze je heeft geplayed ofzo DAN upload je dat filmpje ff en zet m op kazaa :d
 
Zodat jij weer kan sjorren zeker? :p

Dan staat hij toch ook met z'n blote leuter @ internet? Ze kan je dan aangeven geloof ik...
 
Originally posted by 70ccAerox
Film haar stieken tijdens het neuken. En zeg dat je heel de vakantie lief zal w8en op haar. Ondertussen ga jij helemaal los in Nederland. Als ze terug is doe je gewoon afstandelijk en kort en als ze het niet leuk vind zeg je dat ze op moet rotten.

En als ze dan fabeltjes over jou gaat vertellen dat ze je heeft geplayed ofzo DAN upload je dat filmpje ff en zet m op kazaa :d

is hier in alphen ook gebeurd sommige people hebben de pics gezien geloof mij nou die gast die dat heeft gedaan zit nu vast :D
 
Originally posted by mssh
Als je van der houd, is wachten de beste optie.

Ja, maar als zij zulke praat uitslaat van na de vakantie enz....


Beter neuk je lekker met haar en doe je na de vakantie net of je haar terug wilt en neuk je haar nog meer..........

En ondertussen klooi je stiekem wat aan met een meisje dat je wel echt leuk vind............


Het is maar een vrouw hoor, je bent jong en je wilt wat........8P


Sow........dat was mijn mening:)
 
Back
Top