wat je nooit moet doen!!

Toen ik mijn kamer bouwde, moest ik gasbeton zagen boven me kop... resultaat: Poeder in me ogen/neus/longen... was ook even een paar weekjes afzien...
Bescherming was helaas niet genoeg :)
 
beterschap dudes...

Heb een keertje een ijzersplinter in mijn neus gehad. Was met polijsten van mijn velgrandjes. Dremel dingen vliegen in het rond als een gek. Had het trouwens maar pas ontdekt met het neuspeuteren 8P
 
een maat van mij heeft een keer van dat spul (waarmee je roest afbijt d8 ik) in zijn ogen gehad, omdat op die spuitbus dat spuit dopje boven op er niet meer op zat. en toen ging hij dqat pennetje indrukken met zijn ogen erboven :S, hij liep 2,5 uur alleen maar te krijsen hij zag nix meer, en ik in het begin emmers water over zijn gezicht.. en toen snel naar het zieken huis. hebben ze zijn oog 2uur lang aan zitten prutsen en toen was het na 3dagen weer oke, maar ik kan je vertellen als iemand zo erg krijst schijt je 7 kleuren stront :D

beterschap verders allemaal
 
ja ik ook hor ff wat uitdraaien op de draaibank. `k krijg wat in me ogen eerst 4 weken geen last van gehad.. Opeens gillenden oogpijn en wat denk je..ik naar de dokter en ja hor er zat een staalsplinter in. die al aant het roesten was. dus ben ik uiteindelijk 3 keer naar het ziekenhuis geweest om die staalsplinter eruit te laten boren als het ware... (eerst 15 verdovende middelen erin gehad incl. drugs hehe)
dit wou ik ff kwijt
greetz
 
oke vandaag dus naar de dokter gegaan, pleister eraf en alles is goed gegaan. IK ZIE DUS NOG:p . naja alleen heb ik als ik in licht kijkt me oog gaat lopen (tranen) :'( maar dan alleen aan in oog:)
 
Back
Top