Help! Wat moet ik doen?!

Status
Not open for further replies.

Sebas!

bAng, bAng, bAng out!
De achteringang van me huis komt uit op een gemeenschappelijk trappenhuis. Wij gaan nooit via die deur naarbinnen maar ok, ik ga er meestal wel door naar buiten als ik naar school moet. En vanmorgen ik loop die gang door staat er een GESTOLEN STREETMAGIC (althans volgens mij is ie gestolen).

Zwarte streetmagic met ongeveer 1008km op teller, std. uitlaat.
Contactslot licht eruit, kan hem zo met schroevedraaier contact aandoen, buddy in het midden is ook het slot eruit. Geen verzekeringsplaatje.

Waar zit het framenr? En hoe kan ik dit laten checken of het gestolen is.

Wat moet zal ik doen? Zou natuurlijk helemaal mooi zijn als ie 'legaal' in me eigen bezit kon komen.
contactslot.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Stealth^
De achteringang van me huis komt uit op een gemeenschappelijk trappenhuis. Wij gaan nooit via die deur naarbinnen maar ok, ik ga er meestal wel door naar buiten als ik naar school moet. En vanmorgen ik loop die gang door staat er een GESTOLEN STREETMAGIC (althans volgens mij is ie gestolen).

Zwarte streetmagic met ongeveer 1008km op teller, std. uitlaat.
Contactslot licht eruit, kan hem zo met schroevedraaier contact aandoen, buddy in het midden is ook het slot eruit. Geen verzekeringsplaatje.

Waar zit het framenr? En hoe kan ik dit laten checken of het gestolen is.

Wat moet zal ik doen? Zou natuurlijk helemaal mooi zijn als ie 'legaal' in me eigen bezit kon komen.

gewoon plisie bellen, wat zou jij nou met een gejatte street moeten............
 
Ik bedoel dus zodat ie weer legaal word, 2e scoot erbij. 8)
Ik ga er zo ff foto's van maken.

Maar de narigheid is, ik weet dus NIET! of die streetmagic van iemand op onze trappenhuis is. En we hebben geen goeie contacten met die buren vandaar.
 
Originally posted by Stealth^
Ik bedoel dus zodat ie weer legaal word, 2e scoot erbij. 8)
Ik ga er zo ff foto's van maken.

Maar de narigheid is, ik weet dus NIET! of die streetmagic van iemand op onze trappenhuis is. En we hebben geen goeie contacten met die buren vandaar.

Wat wil je zelf???
Houden of naar Politie brengen in de hoop dat de eigenaar hem terugkrijgt???
Legaal maken is een illegale bezigheid he!!!!
:?
 
Juist, maar wat heb ik aan een illegale brommer, kan er idd wat onderdelen vanaf halen enzo. Nou joy, rijden is er al niet bij.

Maar wat ik zeg, misschien is ie wel van iemand op me trappenhuis... die hem zo gekocht heeft op politieveiling, misschien zo teruggevonden is. Weet ik het... daar ga ik eerst ff proberen achter te komen.
 
Gewoon ff checken als je wat hoort, ff naar beneden lopen en kijken wie er bij staat, praatje maken enzow, enigste manier toch :)
 
Daar dacht ik ook al aan en als ie er morgenavond nog staat hang ik er een briefje op. Van wie is deze brommer?

En ik blijf ff op km stand letten.
 
ey, hang briefjes op bij supermarkten ofzow, gevonden: streetmagic, en dan als de ECHTE eigenaar (goed checken dus) komt krijg je neem ik aan wel vindersloon :p
 
Originally posted by Stealth^
Ik bedoel dus zodat ie weer legaal word, 2e scoot erbij. 8)
Ik ga er zo ff foto's van maken.

Maar de narigheid is, ik weet dus NIET! of die streetmagic van iemand op onze trappenhuis is. En we hebben geen goeie contacten met die buren vandaar.
ik zal het even uitleggen...
Gisteren besloten een paar kennissen en ik die streetmagic van krizzz te stelen. Dat lukte zo ontzettend makkelijk dat we dachten, kom laten we hem aan stealth^ schenken. streetmagic is natuurlijk veel beter als aprilia. Maar toen ik vanmiddag uit het raam keek zag ik om 15:45 krizzz voorbij komen op zijn streetmagic. blijkbaar is ie van iemand anders dus kun je hem houden})




(grapje)
 
Politie het framenummer doorbellen, issie gestolen, geef je hem terug, is er nix over bekend laat je hem staan. Staat ie er over 2 weken nog, ga dna briefjes ophangen en zet hem in je schuur.
 
Originally posted by Sjoerdyo
Politie het framenummer doorbellen, issie gestolen,
kan niet zomaar, je moet echt met de scoot/brommer naar het politiebureau toegaan... vage regels :|
 
Originally posted by marbossi with

ik zal het even uitleggen...
Gisteren besloten een paar kennissen en ik die streetmagic van krizzz te stelen. Dat lukte zo ontzettend makkelijk dat we dachten, kom laten we hem aan stealth^ schenken. streetmagic is natuurlijk veel beter als aprilia. Maar toen ik vanmiddag uit het raam keek zag ik om 15:45 krizzz voorbij komen op zijn streetmagic. blijkbaar is ie van iemand anders dus kun je hem houden})


dewd,.... hehehe.. hmzz... mijnes staat nu bij van zaaane arg,..
SEBAS! geen briefje ophangen of wat!!dan denken die gasten van hmzz iemand weet ervan.. weg dat ding...volgens mij kun je hem ut best ff laten staaan nog.. als ie er strax nog staat... stal hem ergens waar niemand ooit kijkt. ouwe hal/garage... zoiets...en na half jaar boeken met die street
(grapje)
 
meestal is het zo met gestolen stuff, dat je dit door moet geven aan de politie en als dan na een jaar de eigenaar zich nog niet heeft gemeld dan mag je het houden, maar bij een brommer dan denk dat hij of van de verzekering wordt of dat de wouten hem veilen.
 
Zo, ik ben er al achter. Surinaamse jongen die ik vaag kende van de bovenste verdieping is het van.

Hij zegt dat ie niet gestolen is... geloof hem ook wel eigenlijk. Waarom weet ik niet.

Maar ok, het misterie is opgelost.
 
niet gestolen ??
het contactsllot was toch kapot ?
mwaaa.. hij zou denk ik per ongeluk een schroevendraaier er in gestoken hebben en op en neer gegaan zijn.. ofzo..
 
Originally posted by SR-MARC-SR
niet gestolen ??
het contactsllot was toch kapot ?
mwaaa.. hij zou denk ik per ongeluk een schroevendraaier er in gestoken hebben en op en neer gegaan zijn.. ofzo..

:D

dacht dat het ze eigen sleutel was :)

Mja hij heeft hem niet gestolen, ze sua's wel :)
 
Het volgende moet je in zo een situatie doen. Je gaat naar de politie, meldt dat je dat ding aangetroffen hebt. Hun kunnen je laten kiezen: thuis houden of op het politiebureau zetten. Na een jaar ben je als het ware eigenaar geworden. Met nogal wat papierwerk kun je dus legaal eigenaar worden mits de eigenaar zich in die tussentijd niet meldt. Voorwaarde is wel dat je er niet op mag rijden in die tussentijd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top