HELP! wat moet ik kopen...

Originally posted by Nrg|XtReMe
woeiz.. ik ben over 3 dagen een week vrijgezel.. and i LOVE it.. :)
ik heb tegenwoordig altijd geld en ik kan doen wat ik wil..


haha stel je ff aan hey! wat moest je allemaal voor dr kopen dan?? waarom kost een vriendin geld? je krijgt er ook wat voor terug en de hoeren zijn pas duur!! haha als je snapt wat ikb edoel!
 
Originally posted by Hebo-47.6mm


O ja een goede beurt werkt zeker wel vooral na een goede facial is ze heel blij!!!!!!
Maar ja af en toe een cadeautje hoort er gewoon bij!!!!
En dan niet altijd omdat zoveel maanden en zoveel jaar relatie maar ook af en toe gewoon zomaar ''omdat ze zo speciaal is''!!!
Als je dat niet snapt dan denk ik dat je bij vrouwenkunde niet echt goed opgelet zijn!!!
Ze zijn meestal moelijk te begrijpen maar ze zijn ook weer heel voospelbaar!!!!
Het gaat natuurlijk bij een cadeautje om het ''Aaahhh wat lief!'' effect he!!!
Niet om het ''hoe duur was dat wel niet waar heb je dat wel niet gehaald?'' effect!!!!!!!

8)

klopt, heb je helemaal gelijk in:|
maar een vriendin blijft bij mij voor mij:rolleyes: , en niet voor de cadeautjes die ik haar geef:| en anders moet ze gewoon ophoeren:D en tuurlijk krijgt ze wel wat, maar ze moet niet bij me blijven voor de cadeautjes die ze krijgt:|

ik heb gesproken8)
 
Originally posted by JOHN aka


klopt, heb je helemaal gelijk in:|
maar een vriendin blijft bij mij voor mij:rolleyes: , en niet voor de cadeautjes die ik haar geef:| en anders moet ze gewoon ophoeren:D en tuurlijk krijgt ze wel wat, maar ze moet niet bij me blijven voor de cadeautjes die ze krijgt:|

ik heb gesproken8)

Mijn vriendin blijft dus ook bij mij voor mij en vanwege de altijd precies goed gemikte facials!!!!!!!

8)
 
Uit deze coversatie kan ik opmaken dat Wahid toch wel weer the ultime vrouwen tuner is.......

Nog een TIP -> paas je vriendin een navelpiercing
 
Originally posted by Aersch_XP
Uit deze coversatie kan ik opmaken dat Wahid toch wel weer the ultime vrouwen tuner is.......

Nog een TIP -> paas je vriendin een navelpiercing

Dat zeggen sommige vrouwen weleens ja!!!!
:p

8)
 
Hmmz ik vind Davidoff wel een beetje standaard, die heeft elk meisje al...vaak besproeien ze zichzelf er dan ook nog es helemaal mee, nou dan ga ik persoonlijk echt OUt.

Wat dacht je van Ralph Lauren-Romance, die is pas :~
Of als je budget wat minder is, White Musk van de Bodyshop. TE lekker gewoon.
 
Kenzo - Flower is ook zeer :~
maar ik vraag me af, moet je altijd wat kopen voor je vriendin? (of moet je liefde kopen?)
 
Nee natuurlijk hoeft dat niet. Wat die gast hierboven na 4 maanden allemaal al heeft gekocht is echt erg. En zeker als je op geijkte momenten dingen gaat kopen vind ik erg standaard..
 
eens kijken...

Persoonlijke voorkeur (in random order):

- Givenchy
- D&G (Dolce & Gabbana) - light blue
- Donna Karan - DKNY
- Cacharel - Noa
- Issey Miyake - L´Eau d´Issey

Aantal van deze geuren zijn zgn. watergeuren, eik meer iets voor lente/zomer. Rond deze tijd van het jaar zijn de wat meer zoetere/houtachtige geuren erg gewild.

Make ur choise...

Doei

;)
Nancy
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Nee natuurlijk hoeft dat niet. Wat die gast hierboven na 4 maanden allemaal al heeft gekocht is echt erg. En zeker als je op geijkte momenten dingen gaat kopen vind ik erg standaard..
precies, dat vind ik nou ook..... liefde is geen materiele zaak... het is natuurlijk af en toe leuk om eens wat voor elkaar te kopen maar om dat nou in zo'n mate te doen.. nounee...

zo kom je wel tot het punt dat Dan een vriendin errug veel geld kost...
 
Originally posted by Boeie
precies, dat vind ik nou ook..... liefde is geen materiele zaak... het is natuurlijk af en toe leuk om eens wat voor elkaar te kopen maar om dat nou in zo'n mate te doen.. nounee...

zo kom je wel tot het punt dat Dan een vriendin errug veel geld kost...

Precies! Alleen met der verjaardag ofzo iets 'groots' en zo af en toe op leuke momentjes iets tussendoor kan natuurlijk leuk zijn... maar k vindt t een beetje jammer als je het als een verplichting moet zien...
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Hmmz ik vind Davidoff wel een beetje standaard, die heeft elk meisje al...vaak besproeien ze zichzelf er dan ook nog es helemaal mee, nou dan ga ik persoonlijk echt OUt.

Idd, het is jammer dat het zo'n standaard geurtje is...
Dit heb ik allemaal al gegeven aan geurtjes:
Jean Paul Gaultier (die met dat "goud" erin), Tommy Girl, Jean Paul Gaultier Summer (ofzo), nog 2 waarvan ik niet op de naam kan komen en Davidoff Cool Water... :rolleyes:

Verder erm...:
gouden armband, gouden ketting, ring met groei-briljant (was voor haar 18e varjaardag), kleren, make-up, knuffels, Yves Saint Laurent horloge (was voor haar 17e verjaardag), blablabla en nog veel meer...maar ja, dat is ook verspreid over 2,5 jaar :) Maar ik mag nu helemaal niets meer geven... :| ze heeft al genoeg gehad vindt ze...
Ohja, natuurlijk heeeeeel veel rode rozen en andere bloemen.

Dat moet je sowieso ALTIJD kopen, rozen + kaartje...
Bourgois Lipgloss vindt ze waarschijnlijk ook wel leuk.
Suc6!
 
Dude, duur....

Mja, als je het kan betalen en er voor over hebt...
Zit de laatste tijd een beetje krap, dus moet ze het met wat kleine dingetjes doen. Op zich is het effect hetzelfde. Je moet ook oppassen dat het niet std wordt. En voor bepaalde dagen ff groter uitpakken...
 
Back
Top