Wat moet ik doen?

Mike16

MhrRox Member
Hallo mensjes,

Ik heb wat aangeklood met een meisje, en ik ben helemaal gek van haar geworden.
Vertelt ze me na een paar weken dat ze na de vakantie wel even verder wil kijken omdat ze in de vakantie geen vriend wil.
Toen ze me dit vertelde ging ik echt helemaal flippen.
Maar dat snapt ze niet, nouja wat moet ik nu doen?
Wachten tot na de vakantie en dan zeggen ja rot maar lekker op ( want na de vakantie blok @ koopmans ).
Of moet ik na de vakantie haar teugnemen?
Ik heb wel zin om haar eigenlijk heel hard terug te pakken, dus verzin wat en post het....;)

Mike
 
Advertisement - register to remove this

Lol, in de vakantie geen vriend willen :)
Nee man, gewoon dumpen, als ze zegt dat ze in de vakantie geen vriend wil, is al een teken dat ze het nooit zo serieus zal opvatten, dus zoek een ander en beter.
 
Als je vriendin geen vriend wil in de vakantie, zodat ze niet bezet is op vakantie, dan is je vriendin een slet.. sorry dat ik het zo moet zeggen, maar dan houdt ze toch niet van je! klaar lijkt me... {!DUMPEN
 
nog iets..

Als mijn vriendin zegt dat ze het even een weekje rustig aan wilt doen omdat ik alleen maar loop te tieren en niet leuk loop te doen.. Maar zegt dat het me spijt en dat ik het goed wil maken maar ze blijft erbij dat ze een week rust wil... Dus ik dan kan het beter uit zijn .. zij zegt oke.. en smst even later dat ze ligt te janken omdat ze bang is dat ze me kwijt raakt (gisteravond gebeurd) .. maar vervolgens tot nu (uhm 14.44) niks van zich laat horen... wat denk je dan?? ik weet het niet! haha
 
of vraag aan haar wat zij ervan zou denken... draai de rollen om.. zeg dat jij op vakantie gaat en omdat daar vaak zulke lekkere chicks rondlopen jij een paar weken rust wil in je relatie omdat je weet dat je je toch niet in kan houden.. (wedden dat ze je een klap verkoopt?)
 
Ach, vrouwen hebben schijnbaar wel het recht zich zulke privileges te veroorloven...

Netter kon ik niet verwoorden dat je [ex]vriendin een SLET is 8P
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Netter kon ik niet verwoorden dat je [ex]vriendin een SLET is 8P

8)

Als je twijfelt tussen je vriendin of wat laat tunen @ Koopmans zit er zowiezo een steekje los lijkt mij..
 
Originally posted by Yamikey
8)

Als je twijfelt tussen je vriendin of wat laat tunen @ Koopmans zit er zowiezo een steekje los lijkt mij..

Ik weet wel wat jij zou kiezen8P ;)

Ik snap 'r best wel, ik zou voor de vakantie ook niet vast willen zitten aan een chick waarvan ik nog niet zeker ben of het wel wat wordt. Als het echt wat is tussen jullie dan komt het vanzelf wel weer goed. Ennuh, zorg dat je gewild bent en niet in een keer toe geeft, dat maakt het interessanter voor haar :p.
 
Originally posted by Mike16
Nou ik heb liever een getuned blok dan dit meisje....
Dan maar een ander zoeken, meisjes zat in dit land....:D

8P

Nou dan gewoon ff anaal bevruchten en optyfe dan denk. :)
 
is tog simpel ik zou best meisje willen vlak voor de vakantie alleen loopt er hier niet veel soeps rond.
meisje voor de vakantie, in de vakantie, en na de vakantie.
beter kan niet tog :p
 
Back
Top