Wat heb je gekocht voor je scooter topic.

Deze Aliexpress ceramic coating gekocht en getest ,
het resultaat is echt netjes en glimt als een spiegel bijna.
Over de lak sprayen en met het sponsje uit smeren, 5 tot 10 minuten wachten tot het semi droog is en uit wrijven met het doekje.
Voor deze prijs is het niet verkeerd.

ceramic.png

( Niet mijn foto maar van een koper van Ali , mijn resultaat glimt het zelfde als voorbeeld)
coating.png

Last edited:
Als je wilt leren detailen mag je bij mij langskomen. Dan zal ik je tonen wat het echte spul is. Glans zegt niets. Dan knallen de swirls er nog harder uit, haha.

Dit is gewoon een synthetische wax in spuit flacon.

Wel mooi dat je blij bent met het resultaat.

Spiderman 3 kappenset voor mn sr slowbuild, en blauwe knipper en achterlichtglaasjes :)

zal binnenkort maar nog een projectpagina moeten openen denk ik en die van de Piaggio minibike ook weer even bijwerken.

Helaas door rugklachten nog niks kunnen doen...

Attachments

• IMG_20241212_143623_360.jpg
    IMG_20241212_143623_360.jpg
    432.7 KB · Views: 12
  • IMG_20241212_143633_923.jpg
    IMG_20241212_143633_923.jpg
    584.6 KB · Views: 9
  • IMG_20241212_145128_633.jpg
    IMG_20241212_145128_633.jpg
    339.3 KB · Views: 10
  • IMG_20241213_134138_888.jpg
    IMG_20241213_134138_888.jpg
    233.6 KB · Views: 13
Deze prachtige 4 baans torquedriver van de Aliexpress,
maar volgens mij mist er iets..... ( De gehele lager op de achterkant is weg )
Deze is direct na ontvangst in restitutiebehandeling gegaan om te retourneren,
waar ik morgen of overmorgen wel wat van zal horen.

Dat ze dit over het hoofd gezien hebben is me een raadsel.

IMG_20250127_114702.jpg

Zijn dit de 122mm poelies?
Dit zijn de standaard 115 mm poulies van de Glixal store waar ik normaal geen probleem mee had bij vorige producten.
Het ding ging al heel stroef uit elkaar en dan die onder lager die er niet in gelast zit,
dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Aliexpress heeft wel een goede service die dit op lost ,dat moet ik ze uit mijn eigen ervaringen wel toe geven.

Dit zijn de standaard 115 mm poulies van de Glixal store waar ik normaal geen probleem mee had bij vorige producten.
Het ding ging al heel stroef uit elkaar en dan die onder lager die er niet in gelast zit,
dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Aliexpress heeft wel een goede service die dit op lost ,dat moet ik ze uit mijn eigen ervaringen wel toe geven.
Glixal heeft wel knap spul. Heb daar ook eens de 122mm poelies gekocht. Doordat er meer dan drie gaten voor de spie in de naaf zaten bleef het vet niet mooi in de banen. Heb de poelies ongebruikt weer verkocht.

Glixal heeft wel knap spul. Heb daar ook eens de 122mm poelies gekocht. Doordat er meer dan drie gaten voor de spie in de naaf zaten bleef het vet niet mooi in de banen. Heb de poelies ongebruikt weer verkocht.
Ik heb die 122 mm ook nog liggen ongebruikt,
de andere 115 mm met 6 baans ( 3 spies ) doet het goed genoeg .
Misschien leuk voor een later project.

Dat is wel het mooie van de Aliexpress dat ze ook spullen voor de Yamaha jog 50 en 90 verkopen van het korte Minarelli blok,
de meeste onderdelen daar van passen ook op het lange minarelli blok.
En uiteraard voor nette prijzen.

Last edited:
Ik heb die 122 mm ook nog liggen ongebruikt,
de andere 115 mm met 6 baans ( 3 spies ) doet het goed genoeg .
Misschien leuk voor een later project.

Dat is wel het mooie van de Aliexpress dat ze ook spullen voor de Yamaha jog 50 en 90 verkopen van het korte Minarelli blok,
de meeste onderdelen daar van passen ook op het lange minarelli blok.
En uiteraard voor nette prijzen.
115mm poelies kon ik nooit vinden bij hen. Althans niet voor minarelli orrizontale.

Write your reply...
Back