Als je het goed wilt doen alle keerringen en lagers , en ook alle pakkingen . En zet alles met het juiste aanhaal moment vast , zo voorkom je afgebroken bouten en tapeinde. Ook niet onbelangrijk is het om het juiste gereedschap te gebruiken , en alles goed te smeren bij het monteren , en rustig in te rijden.
Succes met je revisie , is zeker een leuke klus als je het serieus doet
Het lijkt me op zich best leuk om te doen hoor. Vanmiddag even wat YT gekeken over vervanging van de krukas en het zag er niet super ingewikkeld uit. Alleen zag ik dat de een (Zandri) de krukas zo in het blok kon leggen en bij een ander moest ie eerst een paar uur in de vriezer en moest eerst het blokdeel verwarmd worden. naja, daar kom ik wel uit.
Alleen een complete revisie is andere koek en weet ik niet welke keerringen ik moet vervangen en hoe ik deze moet verwijderen/plaatsen en waarom. Ook zo voor de verschillende lagers her en der in het blok.
Hi dat ziet er echt goed uit. Ik wil dit ook heel graag. Heb een kisbee tact van 2020. Heb niet veel verstand van scooters maar zou graag willen weten hoe je het gedaan hebt. En waar kan ik die lampjes kopen?Vandaag de verlichting gemod van de Kisbee. Zag in de lichtbehuizing dat er een mogelijkheid was voor 2 stuks (links en rechts van de koplamp) w5w lampjes, daar fittingen en Osram Xenon look lampjes voor besteld en gelijk dan ook maar de Xenon look voor de koplamp. Het zou ook 20% meer licht moeten geven. Het licht is in ieder geval zuiverder wit.
View attachment 61347
View attachment 61348
View attachment 61349
Wat je niet hebt kunnen ze ook niet afpakkenOok veel gezijk gehad tijdens corona met rijles en auto theorie inplannen waardoor de motivatie nogal laag is en het project al een tijdje stil staat..
Dat kan ik volmondig beamen!Beetje sleutelen en de gedachten op mul werkt hier juist als ideale oplossing
Sleutelen is erg leuk maar afstellen hoort er natuurlijk ook bij en helaas heb ik geen eigen terrein waar ik veilig kan test rijden. Daarnaast zou ik ook graag elke keer maar 1/2 onderdelen monteren zodat ik kan ervaren hoeveel verschil elk onderdeel maakt.Wat je niet hebt kunnen ze ook niet afpakken
Beetje sleutelen en de gedachten op mul werkt hier juist als ideale oplossing