Beetje zonde van je geld.3 van deze spuiten met handige dop om olie te mengen voor 5 euro inclusief 7 daagse verzending:
60/100Ml Plastic Bulk Naaldvrije Wegwerpspuiten Zonder Naaldspuit Lijm Voor Het Voeden Van Huisdieren Keukengereedschap - AliExpress 15
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
View attachment 75530
Ik heb ze net even getest na montage en dit remt inderdaad een stuk directer,Rij ik ook mee , zowel voor als achter , remt zeer goed , nadeel is je schijf slijt sneller . (maar dat maakt mij niet uit .)
Daar valt misschien wel iets op te verzinnen door een soort houdertjes voor een paar flessen bier op de onderste plank te monteren,Alleen zit hier geen bier in
Dat noemen ze prioriteiten stellen. Sleutelen hoort een biertje bij haha. Ook niet te veel want anders blijf je aan het sleutelenDaar valt misschien wel iets op te verzinnen door een soort houdertjes voor een paar flessen bier op de onderste plank te monteren,
zo kan je tijdens het sleutelen makkelijk een nieuw biertje pakken
Het probleem bij mij is dat ik nogal van een Grand prestige houd (Hertogjan 10%)Dat noemen ze prioriteiten stellen. Sleutelen hoort een biertje bij haha. Ook niet te veel want anders blijf je aan het sleutelen
welkom bij de HertogJan club haha.Mag graag de speciaal bieren hebben. Ben ook Geabonneerd op de proef tuin hahaHet probleem bij mij is dat ik nogal van een Grand prestige houd (Hertogjan 10%)
Dus dan niet raar opkijken als mijn uitlaat aan mijn gashendel zit
Zo dat ziet er goed uit man2 X Runner .. 1 Echte 180 , staat op A2 kenteken ,,, 1 X 172 CC , staat op A1 kenteken ,
2 X Lucky 7
Komen bij RaJa vandaan voor de KENNERS ........
Nice...!!!2 X Runner .. 1 Echte 180 , staat op A2 kenteken ,,, 1 X 172 CC , staat op A1 kenteken ,
2 X Lucky 7
Prachtig! Wil ook nog een keer graag een lucky 7 kappenset halen voor de mijne vind dat echt mooi2 X Runner .. 1 Echte 180 , staat op A2 kenteken ,,, 1 X 172 CC , staat op A1 kenteken ,
2 X Lucky 7
Snap ik wel man, heb zelf ook 180 mo8 maar die blijft nog lekker lang staan. Krengen worden alleen maar duurderDie 180 M08 hou ik zelf , ivm dat er steeds meer Aanhoudingen zijn door Politie ivm veel Zippie`s met 172 Blok er onder , of zwaar Opgefokt zijn .
Ben er Klaar mee ... als ze nu mij staande houden ... Wat is het Probleem Agent ?? kunnen mij niets maken .
Die Lucky 7 A1 kenteken 172 CC mag weg / is te koop , maar mag weg voor minimaal 5 K , ding is is nieuw staat / Vers .