wat gebeurt er bij plaatsing van gameboy??

srditechmelandr

Well-Known Member
mijn ditech gaat nu 90 op de teller. wat gebeurt er als ik er een gameboy op zet (of die software verander of wat dan ook) gaat dat ding dan harder! en trekt dat ding sneller op ?
 
Advertisement - register to remove this

hier zijn nog niet veel topics over geweest het is meestal maar gokken wat ze hier doen over dat onderwerp.

PS haal een digi teller dan weet je pas hoe snel je rijd. 90 op teller van een appie =75 op die van mij :p
 
geef die jonge nou ff serieus antwoord jongens, en wout het is niet overclocken, gewoon een vorm van chiptuning.

maargoed, als je die GB erop los laat dan gaatie ongeveer 115 teller, en NEE ik ga niet zeggen hoe hard dat digi is want dan krijg je weer de eeuwige discussie.....
 
Originally posted by Casper
geef die jonge nou ff serieus antwoord jongens, en wout het is niet overclocken, gewoon een vorm van chiptuning.

maargoed, als je die GB erop los laat dan gaatie ongeveer 115 teller, en NEE ik ga niet zeggen hoe hard dat digi is want dan krijg je weer de eeuwige discussie.....

is die software al te krijgen dan? dacht dat die nog moest komen
 
ik geef serieus antwoord. het is al eerder gevraagd, heb er toen ook een antwoord opgegeven, das niet zo lang geleden. Dus vind dat die best wel de moeite kan nemen om search te gebruiken, doet tenslotte iedereen denk ik wel eerst. Voordat die iets vraagt!

Mzzls
 
ik was vandaag maar ff naar zo'n dealer gedaan. Maar die gozer die daar werkte snapte er zelf ook niks van. Ik zei dus tegen hem dat me scooter nu 90 ging op de teller zonder dat ik een game boy had. TOen zei die; hij kan alleen harder dan 45 als je een game boy gebruikt. En vervolgens zei die dat een andere uitlaat geen zin had want dan zou die even hard gaan (Andere cilinder had volgens hem ook geen zin). Maar ik weet toch wel zeker dat dit bluf is want ik weet zeker dat ik nog geen gameboy heb
 
Originally posted by srditechmelandr
ik was vandaag maar ff naar zo'n dealer gedaan. Maar die gozer die daar werkte snapte er zelf ook niks van. Ik zei dus tegen hem dat me scooter nu 90 ging op de teller zonder dat ik een game boy had.

IK HEB OOK GEEN GAME BOY... NEE, ZONDER GEKHEID, VOLGENS MIJ WAS HET BIJ EEN DI-TECH EENMALIG PROGRAMMEREN (*WALG*) EN DAN GING HET HARDER...

TOen zei die; hij kan alleen harder dan 45 als je een game boy gebruikt. En vervolgens zei die dat een andere uitlaat geen zin had want dan zou die even hard gaan

MET DEZELFDE INSPUIT-MOTORMANAGMENT-WHATEVER-GEGEVENS WEL, OF MINDER ZELFS...

(Andere cilinder had volgens hem ook geen zin).

HEEFT HET OOK NIET...

Maar ik weet toch wel zeker dat dit bluf is want ik weet zeker dat ik nog geen gameboy heb

DEZE ZIN SNAP IK NIET HELEMAAL...

Greetz.
 
die laatste zin slaat op: mijn scooter gaat 90 terwijl er geen gameboy opzit. en die gozer zei dat ie alleen harder dan 45 kon met gameboy, maar dat slaat dus nergens op (Dus bluf) omdat ik geen gameboy heb (DE varioring is eruit gehaald) En ik heb info gekregen van pim casteelen?? en die winkel zegt dat ze met een gameboy en een nieuwe uitlaat mijn scooter harder dan 90 krijgen en harder laten optrekken. Kan dit kloppen?
 
Originally posted by Low_Rider
meschien toch es vragen :

KAN je die gameboy er laten opzitten terwijl je rijdt ? :)

gaat misschien wel, maar geen windows versie op je gameboy gebruiken, want dan crash je ;)
 
Originally posted by sf


gaat misschien wel, maar geen windows versie op je gameboy gebruiken, want dan crash je ;)

iemand op dit forum heeft dit ook al eens gezegd maar als je zo'n gameboy aansluit op je scoot dan kun je codes krijgen voor het uitschakelen van de politie en oneindig veel benzine en !!:p
 
Back
Top