Wat een kutweekend!

Originally posted by tIM:
Ben je een mietje ofzo? Als iemand mij zonder reden in me ballen trap mol ik em ook hoor!

Stel je voor dat je een week nie ken rukken!


hmmmm???
 
Originally posted by rush:
ik heb er haast geen woorden voor, alhoewel eentje dan, BULLSHIT

Hoezo? Als het allemaal b*llshit is, neemt Daniel echt niet de tijd om zo'n verhaal op te schrijven...

Greetz.
 
Hey Daniel: een woord: kut

dat je m ff flink ragt ben ik het mee eens, maar toen ie op de grond lag had je eigenlijk niet door moeten trappen..

wat je stuurkap betreft: waar zit die kras? want er moest nog wel een andere sticker op. Ik denk dat je dat met niet al te veel moeite nog moet kunnen plamuren en spuiten.

verder je broertje: zeg dat als ie niet gauw bekent dat jij zijn scooter leent en ff door de verkeerde buurt gaat raggen! dan heeft ie helemaal geen scoot meer. het is een appie dus die willen ze daar toch wel.

Greetz en sux6 met je noten, stuurkap en broertje
 
Nog steeds een heel klein afterburntje in me kloten
frown.gif
Pijn is dus al aardig gezakt als je het vergelijkt met gister.
Waarom ik hem helemaal verrot trapte? Daar zit een heel verhaal achter.
Ik heb die gozer nooit gemogen. We waren een keer aan het voetballen. Ik had daarvoor al een woordenwisseling met hem gehad. Daarna voetballen dus. Ik kreeg een open kans voor doel. Hij trapt me dus expres keihard de grond op en geeft nog effe een lekkere harde trap erachter aan. Ik dus pissig en begin te schelden. Toen kreeg ik dus een klap op me oog. Ik heb nieteens de kans gekregen om hem wat terug te doen, want ik werd dus tegengehouden. Ik heb hem dus met rust gelaten. Maar nog steeds wel met een opgekropt gevoel.
Die gozer is dus ook niet helemaal tof in ze hoofd, dus vind ik het niet gek dat hij zoiets zomaar uit het niets doet.
En afgelopen weekend ging het dus net effe te ver. Mede dankzij de alcohol natuurlijk, maar als ie nou niks gedaan zou hebben, dan was ik dus nog steeds even gezellig als dat ik eerst was. Dus eigen schuld, dikke bulten.
En die kras kan ik niet verwerken door er een sticker overheen te plakken, want die zit aan de linkerkant. Best wel diep ook.

Greetz
 
tsss zoals jij die gast beschrijft is het dus helemaal geen nerd !

NERDS gebruiken geen gewelde en hebben geen linke praat enzo. die WORDEN alleen gebruikt voor zinvol geweld enzo
tongue.gif


dus die gast is gewoon een aso die het echt verdient.
 
gewoon meppen zoon gast, alleen niet op de grond doorgaan, laten opstaan en verder gaan, das ook minder erg als er meiden bij staan, die het zowieso niet koel vinden als je knokt.


king of torture
biggrin.gif
goed bezig daan!
 
Lennaert: als jij em zou zien, dan zou je em ook een nerd vinden. Hij heeft alleen een te hoge eigendunk en een zéér grote bek.

Greetz
 
Back
Top