Wat een kutweekend!

Daanje

Well-Known Member
Het begon allemaal op een zaterdagochtend. Ik was lekker vrij. Ik wist dat de Special Treatment kaarten tussen 8 en 9 s'ochtends verkocht werden voor de normale prijs. Ik moest die dus hebben! Ik maar wachten in die lange rij op de vroege ochtend. Nog 3 mensen voor me! Ik kan niet meer wachten!!! Komt er ineens zo'n gast van de security naar buiten gelopen. UITVERKOCHT!!!! Die Special Treatment dan he. Ik pissig! Nog drie mensen voor me en die daarvoor stonden hadden dus net de laatste kaarten! Ach ja, ik kan ook niet meer gratis binnenkomen, want een maat van me zou eigenlijk bij de kaartcontrole staan. Is ie overgeplaatst, dus moet ie nu mensen fouilleren. Dus heb ik maar een normaal kaartje gehaald. s'middags dus lekker hier op een voetbalveldje rondgehangen met een paar maten en een HELEBOEL Breezers
smile.gif
Om de pijn effe weg te werken. Vanaf 11.00uur aan de drank dus
smile.gif
Hele middag doorgezopen. Daarna een verjaardag van een maat van me. Nog meer gezopen
smile.gif
Strontlazerus was ik. Toen gingen we met zo'n mannetje (en vrouwtjes natuurlijk) of 20 naar buiten naar de hangplaats. Daar ook nog gezopen. Kwam er ineens een vette nerd die erbij wou horen stoer doen. Gaf die flikker me dus zomaar uit het niets een kei en keiharde schop in me kloten! Ik heb wel 15 min ofzo op de grond gelegen van de pijn. Toen ik weer omhoog was gekomen, kwam die nerd dus naar me toe. Zei hij zorry! Ik was zo pissig op die gast dat ik helemaal rood voor me ogen zag en heb hem een vet harde klap op ze smoel gegeven. Die gast vloog echt letterlijk en figuurlijk! Toen ie op de grond lag bleef ik maar keihard tegen ze kop aantrappen en in ze maag enzo. Toen kwamen ze mij met z'n tienen mij van hem afrukken, want ik was echt niet meer te houden
mad.gif
Ze kregen mij maar niet van hem af en ik bleef maar doorgaan. Toen kwamen ze met ze vijftienen mij van hem aftrekken en hebben ze me weggesleurd van hem! Toen ik weer een beetje rustig was geworden ging ik met hem praten. Lukte hem niet echt, maarja. Toen zei ik sorry tegen hem en kreeg ik een vette klap op me bek. Toen sloeg ik em nog een keer op de grond en spuugde hem in ze gezicht en was toen weggelopen.
Kortom: het was een leuke avond, maar er zijn altijd wel een paar kneiters die het moeten verpesten!
Ik lag dus om 4.30uur pas op me nest. Stonden die ouders van die gast om 6.30uur bij mij voor de deur. Godver! Ik kreeg hele preken van hun en ik maar zeggen dat hij zomaar uit het niets is begonnen en dat hij me natuurlijk pissig daarom krijgt. Toen later lieten ze me zien wat ik had aangericht. Die gast zag er dus echt niet uit! Kapotte wenkbrauwen, gekneusde kaak, loopt mank, allebei z'n ogen zijn dik en blauw en over ze hele kop dikke bulten! Ziek man, maar ik loop nu nog steeds met pijn in me lul rond en heb een rooie plek in me face.
Na urenlange discussies te hebben gevoerd met die lui, werd ik gebeld door m'n maten. Of ik mee ging naar het meertje. Ik dus mee op de fiets, want als ik me scooter daar neerzet, dan komen er gegarandeerd een paar ballen tegen aan en zit ik weer met schade. Dus lekker sportief op de fiets. Na een tijdje te hebben gelegen, kwam me broertje ineens aanrijden op mijn scooter. Ongevraagd dus
mad.gif
Ik kijk op het stuurkapje en er zit echt een diepe kras in, die er gister nog niet inzat! Dat moest er nou net bijkomen! En me broertje maar beweren dat hij niks gedaan heb enzo.....Nou, gister zat het er niet op, maar ik zorg wel dat er een nieuwe op komt! Desnoods doe ik aangifte bij de cops. Omdat hij er ongevraagd op was gaan rijden en er schade op heb toegebracht! Gloednieuwe kappen zitten er bij mij allemaal op, van net een 2 maanden jong ofzo!
Kortom: WAT EEN KUTWEEKEND!!!!

Greetz
 
Advertisement - register to remove this

whahahaaaaahaha wat kut voor je ja
tongue.gif
. eigelijk lomp dat je naar die nerdo zn ouders gaat staan luisteren, ik gooi bij zoiets altijd de deur dicht.

maarja, vooral klote van je kapje he.

sterkte jongen ! ennuh nerds mishandelen is koel
smile.gif
 
Dat waren de eerst lessen van je 'king of torture' lessen?

Wel lomp dat je hem zo verrot trapt, zal wel wat meer aan de hand zijn geweest.

SvR
 
Ben je een mietje ofzo? Als iemand mij zonder reden in me ballen trap mol ik em ook hoor!

Stel je voor dat je een week nie ken neuken!
 
Originally posted by tIM:
Ben je een mietje ofzo? Als iemand mij zonder reden in me ballen trap mol ik em ook hoor!

Stel je voor dat je een week nie ken neuken!


lul niet zo stom man, denk zelf is na; waarom geeft die gast hem een trap in ze noten? zal vast wel een reden voor zijn.

Als iemand me alleen een trpa in me noten geeft schop ik hem ook goed voor ze harsens maar om nou helemaal door het lint te gaan en hem zelfs te trappen als ie al op de grond ligt vinnik te veel van het goede. Das geen vechten meer das doordraaien als je teveel gezopen hebt. Dat jij dat normaal vindt als je nuchter bent snap ik neit helemaal.

En ik ben absoluut geen meitje eikel.

SvR
 
Ik zou ook ZEER kwaad zijn, maar iemand blijven trappen terwijl hij op de grond ligt is LAF! Doe het dan als hij rechtop staat kan hij tenminste wat terug doen... En dat je zat was is ook geen excuus want ik heb mezelf ook altijd nog in de hand (behalve bij de vrouwtjes
biggrin.gif
)....
 
ik vind 't nie zo vreemd hoor hoe zou jij je voelen dan als je een trap in je noten krijgt met een beetje pecht vliegen je noten in je maag dan voel je je nie fijn
 
mijn weekend was niet slecht
smile.gif


maarre, je heb soms gewoon vage gasten, mooi klote van je weekend
 
Wow, sh*t voor je Daan... Je moet s'middags trouwens nooit drinken, doe ik ook niet
rolleyes.gif
...

Ja, ga verder niet oordelen over dit verhaal, zit nl. altijd 2 kanten aan...

Trapte hij je zomaar om nix? Dan zou ik ook zwaar over de zeik gaan...

Tjah, mijn weekend was in 1 woord: perfect, zon, bier en vrouwen...

Greetz.
 
Je kan wel mooie verhalen vertellen Daan, maar wat ervan waar is moet toch ieder voor zichzelf bepalen (als je het mij vraagt).

Maar de kern zal zekers wel kloppen,
smile.gif
 
jesus man dis is wel het domste, onzinigste, raarste LULverhaal wat ik ooit gehoord heb. waar slaat dit op man. WIE laat zich nou zomaar door een NERD in z'n ballen geschopt worden. Dan spoor je toch niet. damn eey. Je laat toch ook niet je portomonee vrijwillig door een stel apen van de apenheul meenemen.

ik heb er haast geen woorden voor, alhoewel eentje dan, BULLSHIT
 
Back
Top