This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wanneer stop jij met scooters?

Ik zal voorlopig nog niet stoppen denk. Runner afmaken en daarna misschien een sprintding bakken, wie weet, het zal voorlopig wel een hobby blijven.

Originally posted by Arne
Verspil jij je geld aan die onzin Ik koop er liever Brouwmeestertjes en Opeltjes van

Arne, doe gewoon weer gezellig mee joh, lijkt me best vet als de SH/KTF allemaal weer scootertjes gaan bouwen

Als ik er geen zin meer in heb, maar dat gaat voorlopig nog wel ff duren. Het is op dit moment mijn grootste (en enige) hobby, waar zo'n beetje al mijn geld/tijd in op gaat...

Ga nie stoppaah scooter is veel goedkoper vervoer als de auto (binnen de stad dan) en nog veel sneller ook...
Ik heb geen auto nodig, kan er in rijden als ik m nodig heb, scoot is meer voor de hobby maar blijft kikke zon klein kutscootertje waar niemand van verwacht dat die zo hard kan (en de mijne zou nog veeeel harder kunnen maar gaan doekoes in zitten...). Maar blijft leuk als meer mensen in je omgeving zich er ook beetje mee bezighouden...dus voorlopig nog ff knalle mazzls

Originally posted by Arne
Verspil jij je geld aan die onzin Ik koop er liever Brouwmeestertjes en Opeltjes van

Mij best.
Ik weer vlammen, jou bier opdrinken en iedere 2 maanden
met een andere Kadett naar Nulent 8)

Zit er op dit moment sterk over te denken om alles te verkopen en met simpel 70cc'tje te blijven rijden..
In januari word ik 18 en ga gelijk met ooto rijbewijs beginnen..
Een opgevoerde scooter is wel leuk alleen je kunt er bijna nergens meer mee rijden tegenwoordig.

elke keer als er weer wat stuk is dan zeg ik ''ik kanker dat ding de sloot in ofzo ik stop ermee''
maar zodra hij weer loopt dan stroomt de adreline weer door me lijf
ben al 18 heb auto enzo maar toch scooter is iets apart !

ik zit er steeds vaker over te denken om mee te stoppen, helemaal alstie steeds weer stuk gaat maarja, als ik eenmaal weer rijd, dan kan ik em echt niet wegdoen, dus zal nog wel een tijdje duren

Na Lelystad al gekapt, was eigenlijk net een beetje begonnen 8P Hoofdreden was het toch het amper kunnen rijden en een zeurende buurt. Aangezien ik ook met me rijbewijs bezig was en goedkoop aan een auto kon komen werd het het één of het ander. Een auto mag je tenminste wel opvoeren dus was de keuze makkelijk.

Ik ga er nog mee door tot volgend jaar zomer waarschijnlijk, ligt eraan hoe goed ik kan autorijden ..
Zo niet, Dan alle grote meetings nog een keer meemaken, kijken wat mn nrg gaat opleveren op de bank..

er lang mee doorgaan niet, ga dan nog liever op motors rijden als ik wil blazen op 2 wielen

Denk dat het bij mij nog wel ffies zal gaan duren
ik houd hem zeker weten nog volgend jaar voor meetings enz.
Daarna zie ik wel weer verder.

bij mij is het klaar denk ik al heb ik gvd die kut scoot van mij af!:S
ik doe r helemaal niets aan!! maar wil wel heel graag!
als die dan eenmaal af is! is het stoppen of ik ben in de tussen tijd verslaafd r aan geworden maar denk ut niet

jammer, maar ik ben al aan het afkicken van scooters.
heb m'n scoot nog maar moet snel verkocht worden(geld).
nu rijd ik honda cb 500s

toch zal ik eens ik vast werk heb enzo,geld heb,aleen woon(nu appartement garageloos)...
waarschijnlijk terug een scooter kopen, en als project gebruiken om een heftig ding van te maken.
want ondanks me moto, mis ik m'n runner heel fel:'(

Ik zit eraan te denken om nu ook te gaan stoppen, iig met opvoeren, sleutelen etc. M'n runner hou ik gewoon helemaal standaard voor woon/werk verkeer, en als ie kapot gaat, gewoon weer maken en door rijden totdat ie uit elkaar flikkert . 18 december word ik 18, en wil dan beginnen met lessen.
Alle zooi die ik nog heb liggen wil ik nu allemaal gaan verkopen