Wanneer stop jij met scooters?

Meneer Eric

Banned
De vraag: Wanneer denk je te stoppen met scooters?

Tis nu nog m'n grote hobby, maar we hebben maar plek voor 1 scooter en m'n broertje is in maart 16 ;(. Heel misschien houdt het voor mij daar op :(
 
Advertisement - register to remove this

Ik hoop nog heel lang door te gaan. Ik zie wel wanneer het begint te vervelen, ik ben iig niet van plan m'n StreetMagic ooit weg te doen...
 
mjah ben pas net begonnen, en het is tot nu toe een erg leuke hobby.
als ik nix anders leuk kan bedenken ga ik gewoon door met beunen.(jah beunen het grote geld komt niet iedereen aanvliegen)
waarscheinlijk zal de scooterhobby stoppen als er echt drang is om een 0t0 te kopen.
 
stoppen haha ben net begonnen enne geld voor een oto is niet nodig want ik heb al een bmw 520 24 v
dussen da valt ok wel mee voorlopig stop ik nie vind het veelste leuk en als ik het nu verkoop ga ik er zeker vooor een hele hoop knaken bij in dusse voorlopig niet:)
 
Ben wel 18, maar vind het sleutelen nog steeds leuk, met dit weer begint het me wel steeds erger aan motivatie te ontbreken door de kou in de schuur maar mijn scooter gaat nog lang niet weg!
 
ik ben er eigenlijk al mee gestopt. maar elke keer als ik weer rij op een opgevoerde scooter van vriend van me kriebelt het weer. :) maar ik moet echt rustig aan doen wil ik me rijbewijs hale.
 
Ik stop voorlopig niet :) , vind te maar al te leuk om na een dagje sleutelen enz , ff lekker te knalle 8)

En als ik me rijbewijs + 0t0 heb en t verveeld , doe ik me scootz miss wel weg , maar hou ik me snelle spullen , en koop ik wel weer een scoot als t begint te kriebelen en heb ik nog stuff liggen :p

maar voorlopig niet :W
 
Ik wil nog 2x op de testbank, 1x voor de aankomende tunebeurt door meneer Lowbudgettuner Eric en 1x erna. Daarna kan mijn scooterverleden rustig sterven 8P

Dueplus ligt al klaar voor m'n broertje })
 
Back
Top