puch-racer said:hmm klopt ook wel.. lui die ik ken die naar Turkije zijn geweest zei dat ze daar erg vriendelijk en gast vrij zijn..
majah het is eigenlijk het "tuig" wat hier heen komt omdat hun het daar slecht hebben :X
ik ben iig al 3 keer naar Turkije geweest, echt vriendelijke mensen daar
(de meeste toch)
en daar zijn we heel toevallig een cafeetje tegengekomen dat uitgebaat wordt door belgen.
Nou was er in belgie net een grote discussie geweest dat turkse meisjes in de klas hun hoofddoek moesten afdoen... wel, in turkije worden meisjes die met hun hoofddoek aan in school lopen, gewoonweg van school gestuurd...
en dan zeiden die mensen ook nog dat al het uitschot en de nomaden(= rondtrekkende mensen in de bergen) naar hier komen... echt dat vindt ik zo stom eh...
vandaag zag ik ook @een zetel in de bus geschreven vlaams volk = vuil volk
.... dan krijg je er toch echt zin in om erbij te schrijven 'ga dan terug naar u land eh'
nog een voorbeeldje: mijn vader had speciale vergunningen aangevraagd voor ergens te mogen parkeren met zijn werfwagens, en de eerste dag stond daar een (witte) belg, natuurlijk hebben de werkmannen die man proberen contacteren, maar er liep net een agent voorbij... BOETE dus voor die belg
de dag derna staat er een oud wrak van een auto met de nummerplaat gewoon achter de ruit gestoken (een bulgaarse nummerplaat ofzo) passeert die agent daar weer, houden de werkmannen em tegen om dat te melden, zegt ie 'ge moet beetje meer verdraagzaam zijn'
WTF... dezelfde agent! :X
nog eentje: een vriend van mijn vader woont boven een bank, en toevallig was er net in zijn straat rommelmarkt, en er zit een turk voor zijn garage (gewoon met zijn stoel, niet zijn gerief dat hij verkoopt) vraagt die vriend van m'n pa 'ja, meneer zou ik ne keer in mijn garage moeten zijn' wilt die turk em niet verzetten... dus vraagt ie het nog eens beetje minder vriendlijk, maar toch nog beleefd, zegt die turk 'gij rascist zijn!'
wie is er dan de rascist?...
volgens mij zijn e meer immigranten rascist, dan wij belgen en nederlanders....
grtz Veekaa
EDIT: ff mijn hart gelucht, lang tekstje denks