hebo-aeroxje said:Op mijn werk stikt het van de buitenlanders ...
Maar ze zijn eigenlijk allemaal erg aardig en ik heb er dan ook nooit problemen of iets dergelijks mee. Maar dat is het nu juist ook denk ik, die mensen hebben een sociaal leven met een baan, een gezinnetje en een hypotheek.
Dat volk dat niets bijzonders te doen heeft en te lui is om fatsoenlijk voor het geld te werken, daar heb je niets aan ...
Funk_dm said:gister nacht op netwerk gingen ze het hebben over die tasjesdief.
gingen ze wat kleine maroc kiddo's vragen wat ze ervan vonden, het kwam er op neer dat ze het moord vonden.
toen de reporter zei dat de jonge dat tasje had gestolen zeiden ze "mar meneer dat ies normaal" waarop de reporter zei "nee, dat is niet normaal!" "meneer meneer, iedereen steelt, als iemand niet kijkt hoor je dingen te jatten" :X ik dacht echt wtf is dit voor kut land :X
verkeerde post :|O'Reilly said:Iedereen heeft het nu wel over uitzetten, maar de generatie waar de grootste problematiek heerst is in nederland geboren. dus waar wil je ze heen schoppen?
naar hun land van afkomst, moesten wij nederlanders en belgen met miljoenen ons richting turkije, marocco begeven en daar kerken bouwen dan zou hte niet lang duren met ons. maar alleen het "krapul" komt naar hier, en ze blijvne hier omdat ze zich voortplanten en niet teruggaan.O'Reilly said:Iedereen heeft het nu wel over uitzetten, maar de generatie waar de grootste problematiek heerst is in nederland geboren. dus waar wil je ze heen schoppen?
O'Reilly said:Waarom gedragen ze zich zo, wat is de reden.
Verder is onze eigen regering schuldig aan het feit dat deze mensen mochten blijven, en ook familie hierheen mocht halen.
In hun schoenen zouden jullie allemaal hetzelfde doen.
der NoL said:Waarom ze dit doen ? Omdat ze denken dat ze helemaal de shit zijn, en dat ze alles kunnen maken hiero. Ik kan die lui echt niet begrijpen, geven we ze de kans om hier een goed leven te lijden ( als ze dat wat ze hier flikken in Marokko of Turkie doen , zaten ze al lang met 40 man in een hokje van 2 bij 2 )en dan gaan ze nog alles verzieken...Ipv liefdes lessen , doe maar intregatie lessen , dan leren ze misschien een keer hoe wij ''normale'' mensen hier met elkaar omgaan.
O'Reilly said:Volgens mij word het niet echt begrepen wat ik bedoel...
een *marokkaan* die hier is geboren is officieel nederlander, en dus geen allochtoon.
Echter zorgt hij wel voor problemen.
Dit is de groep waarover men hier praat.
Deze personen zijn dus volgens de wet nederlander.
Die kun je niet denationaliseren en het land uitzetten.
(...)
roderunner19 said:sommigen die hard werken voor hun geld die ook bijdragen aan de maatschapij heb ik helemaal geen last/problemen mee
maar jah dat is maar een klein deel van wat er hier in nederland rond loopt
helaas dat er dus meer dan 90% het voor alleman verziekt
en ik heb dus ook een schijt hekel aan die 90%:X
en daar had pim fortuyn ook gelijk in,.... draag je niet bij aan de maatschapij wat doe je hier dan ga dan maar terug naar je eigen land als je het hier niet naar je zin hebt maar je maakt ons land er alleen maar erger op:|
MAYKEL_MK1 said:Laat ze van onze nederlandse donna's afblijfen. Scoor een fatima met snor oid :X