Vuurwerktopic 2006/2007

Foto van al m'n siervuurwerk.

respect :D
Ik vind me zelf een beetje raar, ik krijg het niet meer warm van vuurwerk. Ik ben dit jaar bij m'n oma in zuid-west duitsland (5min. van zwitserland) Wordt goed saai, dus wou ik vuurwerk gaan halen, maar had niet eens zin om te gaan :? Iemand vette vuurwerkfilmpjes waardoor ik er weer zin in ga hebben? :p?

Lol stak te straks met een kameraad zon grote vuurpijl af vastgetaped aan lantaarnpaal en liepen rustig weg, kwam aan andere kant broertje van die kameraad aangelopen met 2 vrienden, en nog geen 10 seconden later stonden er 2 wouten op de fiets bij hun, zijn hun ervoor opgepakt en konden ze hun knalpatronen inleveren die ze bij hun hadden :D

Zo, 1e 14 uur zitten erop @ winkel.

Kut %%#$@ kinderen met hun #$#$#$ astronauten!

Dat 500 grams spul gaat goed hard, mensen die gewoon voor meer dan 1200€ van dat spul komen halen. :X

Morge weer een dag....

ik hbe net ook gekocht volgens mij heb ik er nu al weer spijt van !!

ik heb alleen nog super vlinders die hier al eens gepost zijn waar ik vanaf moet :P

Gister ook even wat sier spul gehaald, 3 x 500 grams potten en 1 groot sierpijlen pakket en 2 doosjes met airbombs oid. 125 euro :X

Te veel geld weer en ik wilde t zo rustig aandoen. Paar pijlen afgestoken gister maar die zijn bruut mooi 8)

Zelf zit ik nog te twijfelen om klein pijlenpakketje te kopen en wat van die romijnse kaarsen.Maarjah geld kan ik eigelijk wel goed gebruiken en heb al tegen de 200 euro aan sierpotten en vlinders hier liggen,Maar wil me niet vervelen voor de uurtjes voor oud en nieuw.

men koopt voor 3 euro 12x een 20balls romeinsekaars. deelt die uit aan vrienden. telt tot 3 dan aansteken en dan rennen voor je vaderland :W
lekker op elkaar schieten :X

men koopt voor 3 euro 12x een 20balls romeinsekaars. deelt die uit aan vrienden. telt tot 3 dan aansteken en dan rennen voor je vaderland :W
lekker op elkaar schieten :X

is wel tof hebben we ook is gedaan :P

Ik heb gewoon een pijlenpaket gekocht met van die bollen erop en wat van dat knalvuurwerk verder niet egt iets, geldverspilling :P

Mortieren :P

Ik kan nog aan zink 901 komen en heb der zelf ook al 4 staan knallen best lekker :D

Heb ook een legaal pakketje en 4 500 grams potten en 2 100.000 chinese rollen (illegale) denk dak de avond wel doorkom :D

Mijn bommentjes :o

2jd26hz.jpg

Back