Vuurwerktopic 2006/2007

zwaarder vuurwerk zal ook wel gevolgende hebben voor de bunkers die aangepast moeten worden, aangezien de laatste jaren het aantal verkooppunten dramatisch gedaald is... :X

Klopt idd, hier zijn 3 grote vuurwerkwinkels gesloten vorig jaar, omdat ze geen goede bunker hadden/wilden bouwen.

Tsja, toen was er een zaakje zo slim om daarin te investeren, en die hebben het geweten, echt een enorme winst gedraaid vorig jaar. :W

Heb er alweer zin in. 8)

Was echt chill werk, 1e dag, altijd geweldig, moesten om half 7 daar zijn, 7 uur ging de winkel open, mensen lagen gewoon voor het hek. :D

Terwijl de 2e dag er tot 10 uur niemand in de winkel was, kom dan gewoon ofzo? :D

Last edited:
Ik zit sinds aantal jaar een beetje in de vuurwerk wereld. Ben al aantal jaar mod op http://www.arjanuitman.com , ook wel bekend als avp.

Heb afgelopen zomer een drie delige reportage gemaakt van over/bij een belgisch bedrijfje dat dit jaar ook in nederland vuurwerk gaat verkopen.
Voor de geinteresseerden check Deel 1, Deel 2, Deel 3

Heb ook een eigen website wat eigenlijk een soort van movie database aan het worden is: http://www.pietersvuurwerk.nl

Verder ben ik erg blij met de 500 grams regel en ik heb erg benieuwd naar de nieuwe knallers. De meetmethode + het aantal decibel is aangepast. Wat als het goed is resulteert in harder knalvuurwerk. :W

Misschien even met de auto naar Duitsland knallen, paar knalpatronen halen.

Alhoewel, heb er nog een stuk of 100 in de schuur liggen :P

Ja? Mag het al op de 28ste afgestoken worden?

Weet wel dat op de 31ste niks verkocht word, omdat het zondag is, houd ik iig nog een normaal nieuwjaar over. :W

Haagze bedoelt volgens mij dat je een dag eerder dan normaal vuurwerk mag kopen. Afsteken is gewoon nog steeds 1 dag, helaas :P

Dit jaar niks ff flinkt wat in me straat scooter pompen +/- 1000 euro. Volgend jaar weer pret. Ff de grens over duiken voor wat groten, Helen groten potten :)

GELUKKIG NIEUWJAAR

De 2e :)

kmoet nog effe busje gaan huren voor men vuurwerk te halen...kwoon 10 minuten incl fiets/brommer/auto pakken van belgie dusjah waarom dan niet meteen een busje vol halen he...:P daar spaar ik ut hele jaar voor (elke week 15 euro:P)

dus tel uit je bedrag..:P 15x52=€780 euro...ongeveer genoeg voor 4 uurtje knalle en door het jaar door nog wat nitraten:P

Och, als je 15 weg legt elke week. :W

Ik koop helemaal niks, neem genoeg zooi voor me broertje mee uit de winkel, en krijg nog een pakket t.w.v. 50€ mee aan het einde. :)

Maak ik me broertje weer blij mee.

Koop ik een fles Southern Comfort voor Denna, kan die weer los. :W

hmm nu jullie het zeggen idd..

heb het al wel paar x aangeboden gekregen.
ben niet van plan vet veel te halen, gwn paar vette dingen, btje gave pijlen en klein vuurwerk ofzo.

tot nu toe vanaf me 14e elk jaar gezeik gehad met vuurwerk inc. nitraten e.d.
dus ben dat eig wel redelijk zat..

mja zeg ik elk jaar...en elke keer komt er wat meer :rolleyes:

maar beter idd fors aan de tequila + bier + oliebollen en gezeik en high five enz.

kom de 31e terug van een wintersportvakantie..
denk dat ik weer beetje zoals vorig jaar doe..
50 eurie legaal en 70 euro illegaal of alles illegaal.

er komt zowieso een nitraatmat, als het kan weer 500 schots. was me 30 euro dubbelendwars waard vorig jaar want d ehele straat werd er stil van en mensen van 2 straten verder kwamen kijken:P

verder wat leuke knallertjes en beetje sier, niet al te gek

Je moest is weten, vorig jaar had ik iemand die voor 1400€ aan spullen kwam halen.

En dan legaal spul he, dan denk je echt van: x| Ga voor dat geld naar België?

Man had meer dan 50kg aan boord, met ze alle moeten sjouwen, rijdende tijdbom. :D

Back