This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VT sprint Puch

ik ben die coureur en ik was er gisteren ook de hele dag om aan de puch te beunen maar kheb hem nog niet op de testbank meegemaakt!! 19.2 pk !!! waanzinnige score mario!
 
omfg 19.2

ik wil een uitdraai zien

en drijfstang welke gebruik jij? Ik heb nm voor men project tomos eentje nodig die een 95cc LC malossi aan kan en weet neit of de rito-asjes het kunnen hebben...

veel suc6 nog, en maak wel filmpjes he (K)
 
maxiracing said:
zou je wat foto's kunnen maken van de rechte vertanding en waar heb je die vertanding laten maken??

Zal ik binnenkort doen. Ik heb meerdere setjes laten maken, dus stuur bij interesse maar een PM.

maxiracing said:
wat voor drijfstang gebruikt je [merk+ lengte]

Gewoon standaard Top Racing krukasje

maxiracing said:
wat voor zuiger gebruik je gewoon de orginele kx 80 zuiger??

Mahle zuiger voor AM6. Ik heb de zuigerslotjes verplaatst i.v.m. desaxatie.
 
JasperdB said:
hahaha wtf 8P 19.2 pk op een puchie.

goed bezig weer :W

Waarom nog een scooter bouwen als het met een puch ook kan echt respect die 19,2pk ben benieuwd naar een uitdraai van de run !
 
Echt respect, en dat na 1 avondje testen. Ik weet wel zeker dat dit binnenkort over de 20PK gaat scoren.

Verder wens ik jullie veel succes op Jubbega en Damwoude, ik kan er helaas zelf niet bij zijn aangezien ik examens heb en de Puch Maxi dus nog niet helemaal geprepareerd is, maar het zal ook niet lang meer duren.

Gerben Visser
 
het gaat spannend worden in de automaten klasse dit jaar dat lijkt me bijna wel zeker.wat een score mario netjes 19 pk pfffffffffffffffffffffffffff
 
audirs2 said:
het gaat spannend worden in de automaten klasse dit jaar dat lijkt me bijna wel zeker.wat een score mario netjes 19 pk pfffffffffffffffffffffffffff

Najah pk's zegt natuurlijk niet alles maar ik denk dat Mario een zeer goede kans maakt.. er zijn niet veel puchjes met 19.2pk
 
RS TUNING said:
ik ben die coureur en ik was er gisteren ook de hele dag om aan de puch te beunen maar kheb hem nog niet op de testbank meegemaakt!! 19.2 pk !!! waanzinnige score mario!


inclusief avond, hè Ronnie! pff wat een k*t weer tijdens het illegale testen op het plaatselijke fietspad....
Jij was zeker tot aan je bilnaad nat toen je thuis was.....?


sluit maar vast een levensverzekering af....
 
19,2 pk, als je nog even doorgaat zit je op 150 :+

Nee even serieus, ik vind het tof om te zien hoe je met je puch meer scoort dan de 'gemiddelde' scootersprinter. Petje af!

Nog foto's van het gevaar in zijn volle glorie ?
 
KYMCO POWER said:
inclusief avond, hè Ronnie! pff wat een k*t weer tijdens het illegale testen op het plaatselijke fietspad....
Jij was zeker tot aan je bilnaad nat toen je thuis was.....?


sluit maar vast een levensverzekering af....

whahhaaha twas inderdaad niet echt mooi weer nee maar gelukkig had ik een regenpak bij me.
hopen dat het op jubbega droog blijft.
 
idd ik wil foto's zien en filmpje

19 pk met een puch is echt gewoon bizar....

hoe hard loopt zo iets dan? al een gila al makkelijk de 100 haalt
 
maxiracing said:
idd ik wil foto's zien en filmpje

19 pk met een puch is echt gewoon bizar....

hoe hard loopt zo iets dan? al een gila al makkelijk de 100 haalt
als jij mij een puch met gilardoni kan aanwijzen die 100km/u haalt op 150meter, vind ik dat netjes. tot nu toe was ik degene met hoogste top(93,6)@genemuiden 2005. Maarja vermogen en topsnelheid zeggen nog niks over eindtijd.

@mario : op naar de 21pk?
 
Blijft een automaatje. Tijdens de eerste meters moet het al hard trekken. Vermogen zecht idd niet alles, maar als je veel hebt is het nooit verkeert. Gelukkig is er met het vorige blok (die met die 80cc stercilinder) al veel getest met koppelingen, dus ben ik er niet bang voor dat de Puch bij de start 'stil' zal blijven staan. Ben iig niet bang dat Ronnie het gas niet open durft te trekken...
 
pfiew..

19.2 pk zegt ie. das net zoiets al zelfmoord.
dit is gewoon lomp op een puchje.

veel succes verder