Slag verschil is goed op te vangen.GVT said:Volgens regelementen mag je de slag niet aanpassen. Deze moet dus 43mm blijfen. Het zal dus de kunst worden om het slagverschil te overbruggen. Zal voor enige problemen zorgen qau timingen maarja regelementen zijn er niet voor niks :*
Gerben
melf #50 said:wat is de slag van deze crosscilinder dan?
wij hebben ook gewoon een 50cc zundapp lc cilinder (slag 43) op een 39,7 slag krukas gehad , dit op een classic 50cc , dit is allemaal wel te doen..
bovendien zijn er toch al meerdere die een crosscilinder gbruiken?
melf #50 said:wat kost nou gemiddeld zo'n gebruikt cross cilindertje zo'n beetje? ik heb nog een Tomos schakelbrommer staan , denk dat daar ook wel zo'n cilinder op wil
Niet met een studie financiering... Voor mij was mijn Tomos al duur genoeg. En Zundapp stang is goed tot 10k. Zat rpm's voor een KX80 cilinder.melf #50 said:nja , dat valt opzich wel te doen , als je kijkt wat je daar voor terug krijgt
Ja dus. Student# 108942... Bedankt voor reactiers-ruud said:leuk stukje in mobilia!! toevallig ook iemand van het forum die die artikelen schrijft?
NeoHippie said:Niet met een studie financiering... Voor mij was mijn Tomos al duur genoeg. En Zundapp stang is goed tot 10k. Zat rpm's voor een KX80 cilinder.
Da's wel iets anders dan een 90cc...melf #50 said:ik kan je vertellen dat een zundapp stang van Top racing met zilveren kooi het bij ruim 16.000 tpm @ 50cc prima houd
JohanVonk said:geen 16000
maar misschien wel 15000